dipke3 Geplaatst: 12 februari 2003 Geplaatst: 12 februari 2003 Timer en manuele opnames starten en maken mooi een .ts bestand aan op mijn NFS schijf, maar de bestandsgrootte blijft op 0KB staan... er verschijnt ook een kruisje in de timerlijst naast de opname. Iemand een idee wat er fout kan zijn? Als ik naar /hdd/movie ga, kan ik keurig bestanden plaatsen op de NFS schijf, dus het heeft niks met rechten te maken.
tCC Geplaatst: 12 februari 2003 Geplaatst: 12 februari 2003 jij was toch diegene met die OMNI-NFS op NTFS ? domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
tCC Geplaatst: 13 februari 2003 Geplaatst: 13 februari 2003 probeer het eens op een FAT32 partitie zou ik zeggen, dat gaat hier nl WEL goed. met die TrueGrid NFS Server 1.1 kreeg ik NTFS wel aan de praat tho domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
dipke3 Geplaatst: 15 februari 2003 Auteur Geplaatst: 15 februari 2003 Probleem 100% opgelost met (de overigens gratis!) truegrid server!
Cobra Car Geplaatst: 15 februari 2003 Geplaatst: 15 februari 2003 ik heb hetzelfde probleem maar heb absoluut geen ervaring met de dreambox dus waar jullie over spreken weet ik niet maar kan iemand mij helpen????? Max Groeten Max DM 8000 DM 600 Big visosat 5 lnb ( 28-23-19-13-9)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen