Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik heb onlangs mijn pioneer s200nl laten patchen met de hoop dat ik stream kan zien.

Dit is mij echter nog niet gelukt.

Ik heb het vermoeden dat ik niet de juiste keys gebruik.

Tot nu toe heb ik 5/1 files op mijn funcard gezet, dit echter zonder resultaat.

Een ander probleem is dat in veel files alleen flash en ext eeprom zitten, terwijl mijn programmer ook om int eeprom vraagt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!

Groetjes

Uzi

Geplaatst:

Hoi, om te beginnen moet je weten dat Stream dagelijks van key wisselt (soms meerdere keywissels op een dag) en voor wat betreft de bestanden heb je alleen de flash en de Ext.eeprom nodig.

Ga op zoek naar het progje Downloader, hiermee maak je zelf de Flash en eeprom die je nodig hebt voor op je kaart, op deze site vind je behave het progje ook de uitleg hoe er mee te werken .

-------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------

Geplaatst:

Hallo,

bedankt voor je informatie!!

Ik heb echter nog wel wat vragen.

Als ik nl alleen flash en ext eeprom invoer en dus het gedeelt waar de interne eeprom op hoort te staan leeg laat heb ik niets op mijn kaart staan.

Verder kan ik nergens keys voor de pioneer vinden, veel 5/1 zijn voor philips en strong. Weet jij misschien welke ik het beste kan gebruiken???

Ik hoop dat je me verder kunt helpen

Groetjes

Uzi

Geplaatst:

Hoi, de 5 in 1 en 6 in 1 files , voor een Philips zullen ook werken in een Pioneer, gewoon proberen met het al eerder aangegeven progje Downloader !

-------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------

Geplaatst:

Ik gebruik de SX files van EMTEC. Deze werken erg goed. Gebruik CHIPCAT om de files op je kaart te zetten, want dan heb je alleen de flash en externe eeprom nodig. Kijk even bij het Pioneer forum voor meer info.

Groeten Harry

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen