Gast Geplaatst: 31 mei 2001 Geplaatst: 31 mei 2001 VHedit<P>Wie kan mij helpen aan een reg code voor mijn nieuwe VHsat reciever waarbij wel de VHedit software is geleverd, maar geen code.<BR>Na een belletje moet je een mailtje sturen en...... niks, morgen weer bellen!<BR>Hoogst irri.
Gast Geplaatst: 31 mei 2001 Geplaatst: 31 mei 2001 Registratie Code kost Fl 29,-<BR>Dit kun je doen in de winkel waar je de ontvanger hebt gekocht.
Gast Geplaatst: 1 juni 2001 Geplaatst: 1 juni 2001 Dwarf melde dat TVbox op de pagina van vanHunen ook prima werkt en heeft geen registartiekosten. Verder een perfect apparaat die VHsat en spot goedkoop!!
Gast Geplaatst: 1 juni 2001 Geplaatst: 1 juni 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by x_paulus:<BR><STRONG>VHedit<P>Wie kan mij helpen aan een reg code voor mijn nieuwe VHsat reciever waarbij wel de VHedit software is geleverd, maar geen code.<BR>Na een belletje moet je een mailtje sturen en...... niks, morgen weer bellen!<BR>Hoogst irri.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE> Ik kan je nog niet hlp maar is het wat dez nw tuner! gr .satoen<P>
Aanbevolen berichten