Gast Geplaatst: 3 juni 2001 Geplaatst: 3 juni 2001 Waar kan ik een handleiding vinden voor het progje FMCard V2.<P>Bedankt.<BR>Ronnus
Gast Geplaatst: 7 juni 2001 Geplaatst: 7 juni 2001 Dag,<BR>Ik geloof niet dat er een handleiding is voor Fmcard omdat het programma zichzelf uitwijst.<BR>Zit je met een bepaald probleem, stel het dan, wellicht is er dan hulp.
Gast Geplaatst: 7 juni 2001 Geplaatst: 7 juni 2001 Ik vindt programma's als FMcard alles behalve zelfwijzend. Kunt er dingen invullen als Hexmaster Dump dit en dump dat en weet ik veel. En hoe clone je een card??? Zou inderdaad handig zijn als er ergens een Faq of handleiding te vinden was...
Gast Geplaatst: 8 juni 2001 Geplaatst: 8 juni 2001 Fmcard is samen met CardWizzard, CardBlaster enz... een van die prachtige stukken software die helpen bij het uitlezen en programmeren van kaarten. Voorwaarde is het beheersen van de basisbeginselen,want anders is het maar in het duister tasten.<BR>FMcard geeft de nodige berekeningen en instructies om een cloon crd te genereren, maar de details ervan zijn meer de zaak van een clone faq.<BR>
Aanbevolen berichten