Ga naar inhoud


foutmelding ic prog


Gast

Aanbevolen berichten

hallo ,<P>ik krijg nu steeds de foutmelding verify failed at adres 0000 als ik een 24lc16 of 16f84 prog weet iemand wat hier de reden van is normaalkreeg ik deze wel eens bij de 16f84 hij deed het dan wel nu echter ook bij de 24lc16 .<BR>moet de 24lc16 perse een bin file in je ziet steeds meer alleen hex files.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Brombeer,<P>Er zijn diverse mogelijkheden waarom je die icprog melding kunt krijgen. Dus even stap voor stap.<BR>Is het een kaart die je eerder wel al probleemloos hebt kunnen programmeren met icprog?<BR>- Zo ja, dan probeer 'm 's te erasen voordat je 'm nog eens programmert.<BR>- Zo nee, wat voor kaart gebruik je dan nu?<P>Wat die bin/hex files betreft. Het maakt niet uit. Je eeprom kan zowel met bin als hex geladen worden. Als je maar wel je hex-files goed uit elkaar houdt uiteraard. Dus de hex voor je pic en die voor je eeprom niet verwisselen blush.gif" border="0blush.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,<P>bedankt voor je antwoord.<BR>ik gebruik een piccard 1.1 normaal kreeg ik deze foutmeldingen nooit nu steeds wel bij het programmeren van de eeprom ook wel meldingen van fouten in 004 /005 etc .<BR>het enige wat veranderd is dat we nu nmet win 2000 draaien is dit misschien de oorzaak?<P>groeten brombeer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...