Gast Geplaatst: 13 februari 2003 Geplaatst: 13 februari 2003 Vraagje heeft iemand een aangepaste (en werkende) settingslijst voor de combinatie moteck sg2100 en een hummi 5400. Dit i.v.m. het veerschil in sattelietvolgorde tussen de petsettingslijst en de ingebouwde moteck-lijst. Of zijn die misschien ergens direct te downloaden??
Gast Geplaatst: 24 februari 2003 Geplaatst: 24 februari 2003 Hmmm, zou niemand anders dan deze lijsten hebben? Zou ik ook wel kunnen gebruiken! Anyone???
ricow Geplaatst: 5 maart 2003 Geplaatst: 5 maart 2003 Beste Mensen, als er nog interesse is dan ben ik wel bereid om mijn aangepaste pet123 lijst te mailen ik heb daarin zover als mogelijk de sattelieten ingedeeld op de moteck instellingen. de interessantste staan sowieso goed hotbird astra thor sirius hispa telecom en nog een aantal. stuur even een PM met je mail adres en zal dan mijn settingslijst doorsturen. Hoor het wel. Groeten, Ricow Dreambox 7000 + 60GB HD /1mtr alu schotel op sg2100 motor/cas interface/season2 int./nokia dbox2 2xi op 1mtr schotel met smd12 motor.
Gast Geplaatst: 14 mei 2003 Geplaatst: 14 mei 2003 hoi ricow ik heb net sg 2100 gekocht en ben benieuwd naar je set lijst gr danny d.mooren@chello.nl en ontvang die graag via mail
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen