Ga naar inhoud


Strong SRT 8000 software 15 of 20


robinhawk

Aanbevolen berichten

Op mijn Strong SRT 8000 zit (standaard) softwareversie 20. Nu las ik dat versie 15 bepaalde voordelen zou hebben. Het srt8000 programma en het versie 15 bestandje heb ik reeds, maar ik ben echter wat huiverig om dit bestandje erop te gooien. Wie kan hier wat tips over geven of heeft hier ervaring mee?<BR> confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hello,<P>Een klein beetje het board afschuimen en je zal uw antwoord beslist vinden!<BR>(dit board heeft een goede search engine)<P>Groetjes<P>Pinhead

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, gewoon versie 20 laten staan en eens in duckstad rondkijken, je zult je antwoord daar vast en zeker vinden, het werkt perfect.<P>Groeten, Bartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deadcafe weer weggehaald want er is een betere oplossing dat is de laatste software versie V20 in je strong laden en hierover met dezelfde loader ppvda3ned3 (vind je o.a. in duckstad)in je strong laden.<BR>ppvda3ned3 is 64kb en overschrijft alleen dat gedeelte in de firmware dat nodig is.<BR>Het resultaat is een strong8000 waarop je alle ppv kanalen krijgt met Nederlandse menu's en geen 6 seconden zwart beeld meer.<BR>DOEN DUS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...