Ga naar inhoud


[Strong 8000] Originele kaart C+ frankrijk op srt8000 werkt niet


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een orginele kaart van canal satelite (frankrijk Seca2) die werkt op Aston 1.5 en Magic Cam maar niet op SRT8000 ook niet met software 8000MC2003FX. Ik denk dat ik alle software versies geprobeert heb.De ontvanger is in Holland gekocht. Seca2 schijnt met landcodes te werken, maar is er geen franse software die die in de 8000 kan worden geladen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je de versie MC2003FX_nostartupcheck geprobeerd die ik op mijn site heb staan. Die versie checkt namelijk de startup record niet meer, waardoor bijvoorbeeld ook de Nederlandse originele kaarten weer prima werken. De originele 2003fx versies werken alleen met originele Spaanse kaarten (omdat het origineel een Spaanse software versie is).

Ik denk dat als je mijn aangepaste versie probeert dat het wel moet lukken. De oplossing die hierin zit is namelijk ook in de Philips firmware toegepast en is werkend getest met een originele Italiaanse seca2 Telepiu kaart.

 

Succes,

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, M-Z, Het is de software van jouw site, die ik als laatste geprobeerd heb.Toen dat ook niet werkte heb ik besloten een posting te plaatsen. Het verbaast me dat deze software niet werkt. Ik krijg niet meer het bericht dat ik de kaart er in moet stoppen, maar het beeld blijft gewoon zwart. Een hollandse C+ kaart werkt wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het werkt wel degelijk met de MC2003FX maar je moet hem maar eens terug patchen met de orginele en dan de MC2003FX en dan op die zender gaan staan en op info drukken dan moet hij komen heb dit namelijk op de camping gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...