Ga naar inhoud


help kortsluiting


Gast

Aanbevolen berichten

help ik heb met me stomme kop kortsluiting gemaakt in de coax van me 1000hr en nu geeft hij bad or no signaal aan en ook draait me stab niet meer maar het gekke is er staat wel spanning op en de reciever is ook niet uitgegaan tijdens kortsluiting of me stab is stuk of me reciever en ben bang voor hetlaatste weet iemand raad hier mee kan ik iets over bruggen zoals bij de nokia of moet hij weg voor reperatie en zo ja waar naar toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
help ik heb met me stomme kop kortsluiting gemaakt in de coax van me 1000hr en nu geeft hij bad or no signaal aan en ook draait me stab niet meer maar het gekke is er staat wel spanning op en de reciever is ook niet uitgegaan tijdens kortsluiting of me stab is stuk of me reciever en ben bang voor hetlaatste weet iemand raad hier mee kan ik iets over bruggen zoals bij de nokia of moet hij weg voor reperatie en zo ja waar naar toe.


Hier ook een keer gehad met mijn Hyundai 830.
Zet tuner uit.(hoofdschakelaar)
Hef de kortsluiting op (effe kabels los en met ohm meter meten) .
Sluit alles weer aan , en misschien doet hij het dan weer (kan even duren) .
Dat werkte bij mij tenminste wel zo..
Succes.

-- Dreambox 8000
-- Dreambox DM800

-- Xtrend ET10000
-- All OpenPli Powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan ook zijn dat je lnb settings zijn gereset tijdens de kortsluiting. Ik heb het zelf één keer gehad en de beveiliging van de HSS1000 sloeg door. Nadat het euvel verholpen was deed alles het weer perfect.

DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".

Link naar reactie
Delen op andere sites

lookie hoe moeten de setting van de lnb dan staan want hij doet het nog steeds niet en de schotel staat goed heb er een anolge aangehangen en beeld maar bij de hyuandai niet maar er staat wel spanning op de coax dus hj is niet helemaal spanningloos en weet iemand een adresje waar ik hem kan laten maken in de buurt van arnhem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...