Ga naar inhoud


Wat is de beste keuze, PACE 501 G4 of PACE 501 G6?


JD

Aanbevolen berichten

Satters,

 

 

Morgen ga ik naar alle waarschijnlijkheid een PACE kopen, alleen weet ik nog niet welke! De verkoper heeft er namelijk 2, de PACE 501 G4 en de PACE 501 G6.

Nu weet ik, middels dit forum, dat de G6 een scart aansluiting heeft en de G4 niet, maar daar houdt het wel een beetje op.

 

Prijs technisch zit er niet veel verschil tussen beide receivers dus wat kan ik volgens jullie het beste kopen. Wat zijn de grote verschillen tussen beide!!

 

Hij is bedoeld als 2e receiver en ik heb al op dit forum gezocht, maar ik weet nog steeds niet wat de beste keus is. Wellicht dat jullie me met raad en daad kunnen bijstaan zodat ik de juiste keuze maak morgenvroeg.

 

Dus laat even iets weten als je iet te binnenschiet omtrent de verschillen, handigheden, problemen, etc....alles wat mij betreft.

 

Ik zal iedereen alvast opvoorhand bedanken voor zijn of haar reactie.....

 

Groeten,

 

JD

Link naar reactie
Delen op andere sites


Pak de G6 maar...

 

Die heeft een modernere MPEG-decoder (kan wat meer FTA aan) en een tunerbereik tot 2150 ipv 2050.

 

Is ook een jaartje of wat jonger....

 

Zorg ervoor dat je minimaal één dag garantie krijgt, als hij warm wordt komen meestal verborgen gebreken naarboven...

 

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals je misschien weet , is de pace orgineel een irdeto ontvanger voor Ned 1-2-3 / Rtl 4-5 / Sbs 6 / Yorin / Net 5 / V8 / TMF en C+ rood / blauw .

Na e.v. cam ombouw ontvang je naast bovenstaande zenders met de Pace 500 G6 (type nr staat op de onderkant) ook nog : Discovery / Animal planet / NGC / Studio / BBC Prime / TMC / Hallmark / 16/9 en X-zone .

Met de 500 G4 alleen deze 3 laatste extra .

 

 

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...