Gast Geplaatst: 14 februari 2003 Geplaatst: 14 februari 2003 Beste Sinds 5 jaren heb ik me een analoogje met schoteltje en alle toebehoorten aangekocht Sinds gisteren heb ik van mijn vrouwtje een Digitaaltje mogen kopen...Wij Belgen staan ver ten achter tegenover onze noorder buren.Ik heb het volgende probleem. Mijn TV is Panasonic met twee scart mijn video heeft ene scart + aansluiting voor Video+Media Output dus 3 kabels hetzelfde voor de Input.Het probleem is dat ik de TV op AV moet plaatsen voor sateliet te ontvangen,ook mijn video moet op AV staan,wil ik nu op de sateliet kijken en opnemen van de kabel dan onderbreek de sat. en schakeld over op kabel uitzending.Dus ik mag geen Kanaal van 1 tot....instellen. Verander ik de Scarts AV1 en AV2 van plaats dan werkt alles perfect video uit ander kanaal geen probleem MAAR dan krijg ik geen KLANK. WIE KAN OF WIL ME EEN TIP GEVEN? MIJN DANK HIERVOOR [color:"yellow"] [/color] [color:"yellow"] [/color]
bash! Geplaatst: 14 februari 2003 Geplaatst: 14 februari 2003 Is er een mogelijkheid je video in je dreambox te koppelen en je dreambox met een andere scart kabel naar je tv te koppelen? Zo heb ik het hier ook op Panasonic TV en dit werkt perfect! Groeten, Bas There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
HappyLlama Geplaatst: 14 februari 2003 Geplaatst: 14 februari 2003 Ik had exact hetzelfde probleem en de oplossing van Bas werkt bij mij perfect. Video aan db, db aan tv. Adriaan
mietde Geplaatst: 14 februari 2003 Geplaatst: 14 februari 2003 Yup, dat is een bug. Via telnet inloggen en dan "scart" typen werkt ook. Ook is er nog een fix voor, http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...true#Post251657 of als de link niet werkt het forum ff op "scart" doorzoeken. Wat ook werkt is zo'n scart blokje met extra schakelbare in of output. Da's dus een scart in + uit met een apart schakelbare svhs/cvbs aansluiting. Natuurlijk mét cinch pluggen voor de audio. En aangezien de cinch uit op de DB werkt kun je dat zo goed gebruiken. Wel mag je dan de scart optie in het DB menu niet gebruiken, da's dan erg ongezond. You cannot ignore that member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen