Gast Geplaatst: 14 februari 2003 Geplaatst: 14 februari 2003 Weet iemand transponders waarop Usenet (newsgroups) feeds worden verstuurd? Ik weet dat ze er zijn, want ik ken providers die hun newsgroups via een sat binnenhalen, dus het moet volgens mij vrij eenvoudig zijn deze feeds te ontvangen en met bijv. Owns de binaries (films, mp3's) er uit te filteren.
streamtype Geplaatst: 15 februari 2003 Geplaatst: 15 februari 2003 Ik ben in het verleden ook al eens aan het proberen geweest of iets dergelijks met een DVB-S kaart te tappen was. Op de Eutelsat II-F1 zat toen internet-skyway Ik heb nooit een bruikbaar bericht kunnen tappen men maakte toen gebruik van een of andere encryptie. Nu moeten ze te vinden zijn op de Eutelsat W2 (16 oost) helaas heb ik geen frequentie voor je. Even scannen met Linux en DVBTUNE met de -x optie en je vindt de transponder wel denk ik zo. SMS-internet moet te vinden zijn op 48 oost (Eutelsat) en 15 west (Telstar) maar ook hier heb ik geen transponder voor je. De enige waar ik nog een transponder bij heb is op 15 west Planetsky te vinden op 11137 V SR 39800. Met die laatste zou je aan de slag kunnen. Ik hoor graag of het je lukt mee te kunnen liften. succes. Hans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen