Gast Geplaatst: 15 februari 2003 Geplaatst: 15 februari 2003 Hallo Is er iemand die mij kan helpen . Ik heb een Xtreme waar ik heel tevreden mee ben maar ik kan de zenders met Kup 205 niet uit mijn Xtreme gelezen krijgen er komt telkens COM 1 Off ent to on. Wat doe ik verkeerd Groetjes Dreka
mamutskywalker Geplaatst: 16 februari 2003 Geplaatst: 16 februari 2003 het kan zijn dat je geen nul modem kabel hebt gebruikt maar een seriele kabel(het moet met een nul modem kabel) of heb je verkeerde uitgang gebruikt op je pc Dreambox 8000, wavefrontier T90
Gast Geplaatst: 16 februari 2003 Geplaatst: 16 februari 2003 Hallo bedankt voor je reaktie op mijn vraag. Ik gebruik in de ontvanger een 9 polige stekker en in mijn computer ook een 9 polige nu kan ik ook in de computer een 25 polige stekker doen want die zit ook aan deze stekker . Maar in de nokia 9800 gebruikte ik altijd 2x 9 polig. Ik heb ook nog een kabel 2x 9 polig maar dan man & vrouwtje maar die kan niet in de computer. Groejes Dreka.
Puch Geplaatst: 16 februari 2003 Geplaatst: 16 februari 2003 Je moet een nulmodemkabel gebruiken. 2 x 9 polige stekker en een telefoonkabel is voldoende Je verbindt 2 met 3 3 met 2 5 met 5 en je hebt een nulmodemkabel. Greetz, Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen