bbbb Geplaatst: 15 februari 2003 Geplaatst: 15 februari 2003 ik heb het volgende probleem ik kan met het netwerkkabel op de dreambox komen zowel met ftp telnet http maar de dreambox kan niet zelf updaten bij games hij dat hij geen plugin hebt ik kan niet upgraden met de dreambox en ik zie negerens key staan in het mapje keys kunnen jullie me helpen vriendelijke groeten bbbb
Gast Geplaatst: 15 februari 2003 Geplaatst: 15 februari 2003 alle vragen die stelt worden elders in dit forum vast wel ergens beantwoord, dus even goed zoeken. Om je op weg te helpen hier een paar tips: a. heb je je netwerkgegevens wel ingevuld op je pc en je netwerkkaart in de DB? b. na het laden van de Traveller Image heb je meteen een werkende keyfile in je directory staan. Dus die moet er zijn. c. updaten kan pas via internet als je de nameserver en dns server van je internetverbinding op je PC hebt ingegeven. Gebruik jij een adls of kabelinternetverbinding? Ik heb bijvoorbeeld mijn IP nummer van de netwerkkaart voor de DB op 192.168.1.2 gezet en de subnet op 255.255.255.0. Die 192.168.1.2 ook invoeren als gateway op je DB en dan zorgen dat je netwerkkaart in de pc in een gedeelde internetverbinding hangt met je netwerkkaart voor het internet. IP nummer van de DB trouwens ingegeven als 192.168.1.5.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen