Ga naar inhoud


goldcard


Gast

Aanbevolen berichten

Hoe kan ik mijn kaart uploaden, en waar vind ik het programma hier voor???<P>Ik heb een kaartlezer en een gold card en een groene kaart met een chip. confused.gif" border="0 <B>null</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Groene kaarten werken niet je moet een blauwe hebben. Verder moeten de contactpunten max. 1 mm uit elkaar staan anders pakt ie de Nederlandse zenders niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is wel de gemakkelijkste weg om achter de keys te komen vind ik,zou het niet beter wezen dat je eerst een zelf op zoek zou gaan naar links,zodat je het zelf later ook nog weer kan vinden??er staan namelijk meer dan genoeg op het board en het net.alle begin is moeilijk,maar dit is een te gemakkelijke weg.als ik jou was zou ik eerst eens het board goed lezen en nog eens lezen daarna als je helemaal niks zou kunnen vinden nog eens vragen,maar wel in een andere vraagstelling.want als je de spelregels hebt gelezen weet je dat de vraag stelling absoluut verkeerd is.dus veel plezier met het zoeken en LEZEN!!!!! mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <BR>alle beginners hebben het moeilijk maar die lezen en lezen en lezen ook eerst het board.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een auto en benzine, hoe moet ik rijden? Bedoel dus, dat het erg moeijlijk is te helpen, als je niet meer gegevens aanleverd. Ook kan ik je aanraden gewoon eerst wat eens te lezen, bijvoorbeeld op deze board vind je met stukjes een beetjes alle delem van de puzzel. Als er stukjes blijven ontbreken, kom dan gerust terug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

mad.gif" border="0 <BR>Ik begin dit soort vraagstellingen inderdaad zat te worden (ja voordat ik een vloedgolf over me heen krijg, wij zijn ook ooit eens begonnen )<BR>Maar wat ik wil zeggen, ik heb de programmer en het kaartje niet voor mijn verjaardag gehad en daar lijkt het nu wel een beetje op.<BR>Is het een hobby veel lezen...<P>Groet,<BR>Mard
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mard,<P>heb jij het ook allemaal uit je zelve geleerd , ik denk het niet hoor.<BR>jij bent al lang member op dit board en manhro nog niet lang .<BR>is het dan zo abnormaal dat hij een vraag stelt , ik denk het niet .<BR>maar zoals je vermeld door veel te lezen op dit board kom je ook veel te leren.<BR>dus wees in de toekomst een beetje vriendelijker tegen de gebruikers op dit board.<BR>jij kent het al , daarom weet de rest het nog niet.<BR>groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik zo de reaktie lees hier dan word ik niet echt vrolijk!<BR>Voor een ieder hier die anderen terecht wijzen heb ik 1 vraag wie of wat is/was TRON?<BR>Diegeen die hier het antwoord op weet mag terecht kritiek hebben alle anderen wees stil<BR>lees en leer!<BR> read.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit nou niet een prachtig voorbeeld van wat ik op mijn site in mijn inleiding schreef!!!<BR>Een beginner die nog zo onbekend is dat hij niet eens weet waar hij nou eigenlijk precies naar zoekt en wat hij dus moet vragen. Ik heb ook ooit op dat "start"-punt gestaan dus ik weet hoe ongelukkig je je kunt voelen als je het verschil niet weet tussen 16f84, mosc en icprog. <BR>Omdat je de kreten nooit eerder gehoord hebt weet je niet eens waar je eigenlijk naar zoekt. <BR>In plaats van de mensen meteen af te branden, zou het minder stress kosten ze even een klein zetje in de goede richting te geven.<BR>Dus Manhro, kijk eens op de links-pagina en snuffel eens op de sites rond, te beginnen met de eerste laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>Als je daarna nog vragen hebt, post je ze nog eens. <BR>Kunnen we meteen zien of je er wat van opgestoken hebt laugh.gif" border="0 <BR>bye

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nu ik de knepen ken kan de rest de pot op lijkt bij velen het motto te zijn!!!!<BR>Je hoeft er hen geen tekeningetje bij te maken maar je hoeft niet bang te zijn ,fr**k stelt al lang zo geen vragen meer,hoor tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Einstein was doktor-profesor in 7 vakken.<P>En Hij vertelde:hoe meer ik weet,hoe meer ik<BR>dat ik eigenlijk niks weet!!!!!<P>Dus colegas ,heb respect voor elke vraag<BR>door iemand.Immers leid discusie tot denken<BR>en veruimen van ieders kenis.<BR> laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...