Ga naar inhoud


goldcard


Gast

Aanbevolen berichten


Sorry Stephen maar dit topic moest weer even open. De nieuwelingen onder jullie kennen TRON misschien niet maar TRON was <B>de</B> pionier op satelliet hacking gebied. Hij is degene die de Channel-ID hack en de Blokker (irdeto) heeft uitgevonden en op deze hacks zijn toch wel zo'n beetje alle andere hacks gebaseerd.<BR>Helaas leeft TRON niet meer. Hij heeft zelfmoord gepleegd of is vermoord. Daarover lopen de meningen zelfs bij zijn oude vrienden sterk over uiteen.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toxic(Q)<BR>Precies dat jij het antwoord hierop weet heb <BR>ik nooit aan getwijfeld hoor.<BR>Mischien dat de newbys nu wat meer interesse<BR>gaan tonen in de achtergrond van onze mooie hobby en hoe dat allemaal mogelijk is geworden. Een aanvulling heb ik nog wel TRON<BR>was een geniale programmeur/hacker en verdient nog steeds ons uiterste respekt.<BR>Zonder hem waren we nu niet zo ver gevorderd.<BR>Wat mij betreft mag het topic gesloten worden en heeft dit een duwtje in de zoek richting gegeven aan de nieuwkomers. Op het net kan je trouwens nog steeds inormatie vinden over TRON meestal van zijn oude vrinden van CHAOS.<BR>Een ieder suc6 met de hobby.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...