vinyl Geplaatst: 15 februari 2003 Geplaatst: 15 februari 2003 hallo wie weet of het mogelijk is om brazilian tv en inravison columbia te ontvangen,ik weet dat de sateliet nss806 het uitzendt of zijn er nog andere satelieten die brazilie en columbia uitzenden. en wat voor schotel heb ik nodig en heel belangrijk welke ontvanger want hij zend uit op de c-band. bvd vinyl
Gast Geplaatst: 15 februari 2003 Geplaatst: 15 februari 2003 Ik heb een schotel vast op de 806 staan. De enige braziliaanse zender die vrij te krijgen is is Rede Gospel, dat is een gospel zender, de naam zegt het al. De anderen zijn powervu gecodeerd, die kun je vergeten. Op de 805 zitten nog wel twee vrij te ontvangen Braziliaanse zenders. City tv is een Colombiaanse zender en vrij te ontvangen en heeft ook redelijke programma's. De anderen zenden uit in Digicipher, dat is een vorm van hdtv. Als je die wilt zien zul je een ontvanger moeten importeren. Mede satter RudolfdeBeer is hier ook in geinteresseerd, misschien een tip om contact met hem te leggen? Aan materiaal heb je een c band lnb en een 1,8m schotel nodig. De meeste ontvangers hebben wel de mogelijkheid van c band ontvangst. Hier zitten wel haken en ogen aan vast. Ik zou in iedergeval voor een ontvanger kiezen die ook een polaroter en actator kan besturen. Bv. Echostar of Manhattan. Daar moet je ook om denken als je een digicipher ontvanger koopt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen