Gast Geplaatst: 30 juni 2001 Geplaatst: 30 juni 2001 Om de funcard te proggen op de mastercrd gebruikt men funprom 2.44, dit is echter alleen via de lpt poort te gebruiken, is er ook een andere software mogelijkheid om de funcard te proggen ?( dus via com2 )<BR>groetjes
Gast Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 Oke , bedankt voor het antwoord, alleen het lukt even niet, de flash wordt niet geaccepteerd.<BR>Ook niet als ik de interne eepr verander in flash.eep ( zou dan automatisch mme worden geladen bij het proggen van de pic )<BR>Wattte doe ikke fout??<BR>
Duwgati Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 Verdomd, ik heb 't hier even geprobeerd en 't werkt inderdaad niet. Je kunt maar 2 files opgeven.<BR>Daar duik ik eens even verder in. Als ik wat weet meld ik me weer of als iemand anders het weet, scheelt dat mij weer een hoop zoekwerk
Gast Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 Veel weet ik er nog niet van .<BR>Ik ben ook aan het proberen.<BR>Maar volgens mij moet je de file extern.<BR>Openen met kladblok en veranderen in flash.eep en als type alle bestanden*.*<BR>Ik ben er nu ook mee bezig en het lukt me ook niet echt maar ik heb de klok horen luiden?
Duwgati Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 Oke guys, hier is de methode. Getest en werkend <P>Je hebt normaal een flash.hex, een internal-eeprom.hex en een external-eeprom.hex. <P>Rename de internal-eeprom.hex maar.....<BR>LET OP!!! <BR>De naam van de internal-eeprom moet dezelfde naam zijn als de flash, maar dan met de extensie .eep<P>Dus bijv.:<BR>flash-fun.hex zal een flash-fun.eep als internal-eeprom meeladen. De external-eeprom bevat je keys die je met bijv. funprom kunt editen.<BR>Suc6
Aanbevolen berichten