Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

tot mij verbazing staan er op alle site`s die ik ooit bezocht geen maandelijkse sleutels meer.<BR>beteken dit dat cnl+ de strijd heeft gewonnen.<BR>ik ben bang dat dit de ondergang van een leuke hobby gaat worden want dadelijk mag je het woordt satelliet niet meer op internet zetten.

Geplaatst:

echt niet, het zoeken wordt misschien wat moeilijker gemaakt.<P>je moet gewoon veel van link naar link surfen dan kom je een heel eind.<P>ze zijn er echt wel, maar als het te makkelijk gemaakt wordt, zijn ze er ook zo weer af.

Geplaatst:

als je goed surft staat je al een heel stuk verder laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Luckyluke:<BR><STRONG>als je goed surft staat je al een heel stuk verder laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><BR> tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0 ze zijn er wel maar je ziet ze niet<BR>even zoeken het weer laat het zeker toe

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.