Ga naar inhoud


Decoder aangepast maar nog geen extra zenders?????


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn decoder (5816/33) gepatched met de laatste software van Marc (DSX6072Servi82_NLv142_ST.zip). Daarna eeprom toegevoegd. Nog een settinglijst van M_Z ingevoegd en daarna deed alles het (gelukkig) maar de uitkomst viel een beetje tegen...

 

Ik kan vrijwel dezelfde zenders zien als voor het patchen (met mijn gewone kaart). En de Nederlands nog steeds niet.

 

Met mijn funcard (gevuld met de 2 hex-bestandene uit EMTEC SXFun 6in1 V1.a. AU 14.02 .zip, WAAR IS HET INI BESTAND EIGENLIJK VOOR??? DEZE HEB IK NIET GERBUIKT) zie ik volgens mij dezelfde zenders als met mijn originele kaart. Ik heb nog steeds geen ned 1, 2 en 3 of andere nederlandse zenders.

 

Ga ik naar de software instellingen op mijn decoder dan geeft hij alle geinstaleerde software netjes aan en

 

Doe ik iets verkeerd? Heb ik iets vergeten?

 

Ik heb een funcard 5 en een multipro. Multipro geeft aan dat de bestanden uit het zip -betsand er op staan.

 

Moet ik iets anders op mijn funcard zetten?? Moet ik nog iets van keys toevoegen? (waar staan die eigenlijk?)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je wel genoeg signaal ? Want de nederlandse kanalen en C+ zitten op een zwakkere transponder (zijn de eerste die uitvallen bij te weinig signaal)

En voor wat betreft dat Ini bestandje dat is om te gebruiken in Picbineditor zodat je de 6 in 1 files kunt bewerken !

-------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het signaal is bijna volledig lijkt me dus in orde. Hoe weet ik of mijn funcard OK is?

 

Johan45, hoe wist je dat toch?? Heb je nog een interessante aanvulling om het af te maken (ook die nl-zenders)??? De vorige info is (volgens mij) ook goed verwerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dit probleem had ik ook alleen kon ik de c+ kanalen niet open krijgen.

 

Het volgende:

Even de juiste SXFun 6in1 ophalen en proggen.

 

Dan naar menu 5 en dan 3 en toevoegen.

 

Bij heeft het gewerkt en een heleboel kanalen gingen toen open...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...