Ga naar inhoud


[Pioneer] firmware


Gast

Aanbevolen berichten

hier bij mij in de omgeving is iemand die zegt dat er firmware is voor de pioneer zodat je maar 1 x je funkaart hoeft op te waderen en 1 jaar kunt kijken zonder de files aan te passen. lijkt mij sterk, weet iemend hier meer van?

 

paddy

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
hier bij mij in de omgeving is iemand die zegt dat er firmware is voor de pioneer zodat je maar 1 x je funkaart hoeft op te waderen en 1 jaar kunt kijken zonder de files aan te passen. lijkt mij sterk, weet iemend hier meer van?

paddy


Hoi Paddy,

Ik gebruik al een hele tijd de SXFun 6in1 jula AU keyfiles op mijn funcard staan en het blijkt idd dat ik niet om de 2 dagen een nieuw kaartje moet proggen.
Ook de EMTEC SXFun 6in1 V1 AU zouden auto update zijn (premiere kanalen etc)
Probeer het eens.

Wim
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Wim,

 

ik hoef zelf ook niet de kaart van nieuwe files te voorzien,

(gebruik dezelfde files als jou) maar dat was een vraag van een kennis die ook een pio heeft met dezelfde firmware en files als ik en om de 4 weken nieuwe files op de kaart moet hebben, en die had van iemand vernomen die pioneer's patched dat als je er andere firmware opzet je dan maar 1x in het jaar files op de kaart hoeft te zetten i.p.v. 1x in de 4 weken.

 

gr. paddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
hoi Wim,

ik hoef zelf ook niet de kaart van nieuwe files te voorzien,
(gebruik dezelfde files als jou) maar dat was een vraag van een kennis die ook een pio heeft met dezelfde firmware en files als ik en om de 4 weken nieuwe files op de kaart moet hebben, en die had van iemand vernomen die pioneer's patched dat als je er andere firmware opzet je dan maar 1x in het jaar files op de kaart hoeft te zetten i.p.v. 1x in de 4 weken.

gr. paddy


Hoi Paddy,

Ik heb daar dus ook nooit over gehoord. Lijkt me ook sterk maar het kan zijn dat er tegenwoordig tovenaars onder de satelliet-hobbyïsten zitten; je weet maar nooit.

Wim
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik draai zoals je ziet met een oudere firmware, en daar moet in inderdaad de keys voor primiere direkt om de paar weken updaten. Zowel met Jula, Emtec en Kuba AU files


Hoi Chablis,

Volgens mij maakt de Firmware versie niet zoveel uit. Gebruik eens de SXFun 6in1 jula AU files of de EMTEC SXFun 6in1 V1 AU eens. Volgens mij zijn deze files Auto Update.

Wim
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wim,

 

Ook de EMTEC SXFun 6in1 V1 AU zouden auto update zijn (premiere kanalen etc) geef je aan, deze gebruik ik maar

moet wel de files aanpassen, 1x in de 4 weken.

 

gr. paddy

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...