Ga naar inhoud


CANAL + CARD


Gast

Aanbevolen berichten

ben in bezit van 2 lege canal+ kaartjes lijkt niet te lukken om hier enige file's op weg te schrijven .kaart word niet geindificeerd door schrijver.<P>heb een strong 8000 met soft versie 2.0<BR>en als programer word er gebruik gemaakt van gold 140 schrijver is een gold V1.0.<P>aan de schrijver of de soft ligt het niet daar er geen enkel probleem is als ik file's weg schrijf op een piccard 1 V1.1 update op deze kaart regelmatig de hex file's zonder enig probleem .<BR>ligt het er michien aan dat de c+ kaartjes nog volledig maagdelijk zijn ???? en moet er zodoende gebruik gemaakt worden van andere soft ?? .<BR>alle help van harte welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als we het hier hebben om originele Canal Digitaal kaarten dan gaat dat met de Gold140 ook niet lukken! Hebben we het over de maagdelijke GoldWafers dan is het simpelweg eerst de EEPROM programmeren (Loader doet de Gold140 zelf al) daarna pas de PIC branden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi wvdb,<P>Member # 7289 <BR> posted 14-07-2001 23:42 <BR>--------------------------------------------------------------------------------<BR>ben in bezit van 2 lege canal+ kaartjes lijkt niet te lukken om hier enige file's op weg te schrijven .kaart word niet geindificeerd door schrijver.<BR>heb een strong 8000 met soft versie 2.0<BR>en als programer word er gebruik gemaakt van gold 140 schrijver is een gold V1.0.<P>aan de schrijver of de soft ligt het niet daar er geen enkel probleem is als ik file's weg schrijf op een piccard 1 V1.1 update op deze kaart regelmatig de hex file's zonder enig probleem .<BR>ligt het er michien aan dat de c+ kaartjes nog volledig maagdelijk zijn ???? en moet er zodoende gebruik gemaakt worden van andere soft ?? .<BR>alle help van harte welkom <BR> <BR>Dit gaat dus nooit niet lukken want gold V1.0 kan alleen maar Goldkaartjes programmeren,<BR>je hebt hiervoor dus wel een andere programmer nodig,<BR>zelf gebruik ik de Phoenixprogrammer om orgi uit te lezen en programmeer dan met de goldkaart. ( maar niet op orginele kaart ).<BR>Dus mijn advies .... confused.gif" border="0confused.gif" border="0 PROGRAMMEER NOOIT EN TE NIMMER OP EEN ORIGINELE KAART. confused.gif" border="0confused.gif" border="0 <BR>want indien je er problemen mee krijgt heb je gewoonweg niets meer. wink.gif" border="0 <P><BR>Succes van de Kabouter smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...