Ga naar inhoud


Digiality ir-ci 103 reset zichzelf... Help!


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ben een beginner met een probleem (whats new) mijn digiality heeft last van spontaan resetten, en als ie dat doet ben ik ook meteen de meeste kanalen kwijt alleen de astra en hotbird kanalen zijn er nog.

Ik heb firmware 2.76 en de 4000irci_patch_8key_en_ge_it_sp_1.16.bin

Nou hoor ik van alles over een all cam patch of firmware? v1.64 maar kan die niet vinden, en weet ook niet of dat het probleem oplost.

 

Bij voorbaat dank aan een ieder met ideén,

Pendragon pendragon@bshcats.com

Link naar reactie
Delen op andere sites


De V1.64 is voor de Atlanta en kan je niet in een Digiality blazen, als je dit toch wil doen geeft dit een error.

De laatste software voor de Digiality is een verbeterde versie van de v1.16 waarin het schakelprobleem opgelost werd. Mogelijk zit nog de vorige versie v1.16 in uw tuner.

Voor alle duidelijkheid, het uitzicht is identiek van zowel de Atlanta als de Digiality, mogelijk in dezelfde Koreaanse fabriek gemaakt, maar absoluut niet door dezelfde productiefirma op de markt gezet.

Verder zijn er nog verschillen:

De Atlanta heeft 6000 kanalen, de Digiality maar 4000 en geeft geen beeld op de Transponder TF1 van TPS, om 't even wat je ook probeert. De rest is vrij gelijklopend, zelfs de menu is nagenoeg hetzelfde.

Als je de setting editor gebruikt, welke voor beide compatibel is, moet je wel opletten dat de Digiality ongeveer een 20-tal satellieten kan memoriseren en de Atlanta zeker 50.

Indien je deze grotere settinglijst van de Atlanta in de Digiality wil blazen, schijnt dit wel te lukken, maar er gaat vanalles mis nadien.

M.a.w. De Atlanta kan wel wat meer dan de Digiality, maar kost enkele euro's meer.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...