Gast Geplaatst: 16 februari 2003 Geplaatst: 16 februari 2003 hi, ik heb de elecard codecsen geïnstalleerd op de computer,en als ik de file .ts wijzig naar avi,speelt die perfect af op windows mediaplayer.ALs die niet te groot is.Nu heb ik ook tmpegplus om er videocd's van te maken,maar om één of andere reden wilt die niet meer dan 45 minuten omzetten.Ik heb hier een opname van een uur die ik wil omzetten naar videocd om er dan een opname van te maken (bewaard langer dan een videoband)maar ik slaag er niet in hem langer te doen dan 45 minuten.Heeft er iemand dat probleem of probleem gehad,en indien ja,hoe heb je het opgelost? ik heb hier nu een proef videocd en die speelt behoorlijk mooi.De ene zender neemt nogal mooier en beter op dan de andere.
Gast Geplaatst: 16 februari 2003 Geplaatst: 16 februari 2003 Probeer het eens met VCDeasy (freeware). Zet het bestand dan niet om naar avi maar naar MPG.
Gast Geplaatst: 16 februari 2003 Geplaatst: 16 februari 2003 Tmpgenc werkt het beste met officiele mpeg2 codecs, bijvoorbeeld van cyberlink powerdvd. de kans bestaat dat je na het installeren van powerdvd (geristreerd natuurlijk) wel bestanden die langer zijn kunt maken. ergens zit in elk geval een begrenzing die er niet hoeft te zitten. Elecard codec is prima om TS bestanden weer te geven, echter om naar SVCD MPG2 te converteren zou ik dus ook een volledige ongelimiteerde codec gebruiken, zoals bv de in het genoemde cyberlink powerdvd bijgesloten MPG2 codec. Hoop dat het je gaat lukken. Greetz Guido.
Gast Geplaatst: 17 februari 2003 Geplaatst: 17 februari 2003 Ik ben nieuw in dit forum en vroeg me af of je de opgenomen beelden ook gewoon op de DB af kan spelen. Het klinkt een beetje banaal, maar ik kan die info nergens eenduidig terugvinden. Daarnaast vindt ik het eigenlijk wel jammer dat er geen dubbele tuner beschikbaar is voor het apart kijken en opnemen. Alvast bedankt voor de reactie. groeten, Venz.
bliksem Geplaatst: 17 februari 2003 Geplaatst: 17 februari 2003 ja dat kan haha Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen