Ga naar inhoud


tequila


Gast

Aanbevolen berichten

smile.gif" border="0 <BR>hai,<BR> ik heb een strong 8000 en een goldcardprogrammer, en alles werkt eigenlijk best goed.<BR>alleen sinds 2 weken krijg ik de tequila's niet meer.<BR>ook niet na het updaten met nieuwe file's.<BR>waar ligt dit aan?<P>groetjes fred
Link naar reactie
Delen op andere sites


je hebt waarschijnlijk soft versie 2.0 in je strong 8000 heb het zelfde probleem.als ook bij een colega van mij hebben reeds wat rond geinformeerd en schijnt echt wel aan de versie 2.0 te liggen.<BR>met 1.5 versie of versie 6 schijnen er geen problemen te zijn onder 2.0 schijnt het op te lossen te zijn met een PPV patch te loaden op je receiver ben momenteel aan het uitzoeken hoe dit juist in zen werk dient te gaan als het lukt laat ik je het weten of als er hier iemand de werkwijze heeft om deze patch te laden welkom .<BR>weet niet of je hier wat aan hebt in ieder geval weet je nu toch al in welke richting er dient gezocht te worden <BR>greets William

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel nieuwsgierig of je het alleen met taquilla hebt of ook met kiosk.<P>Bij de sectie link/downloads vindt je url's naar site's waar de juiste firmware's en patches staan met een gebruiksaanwijzing.<P>Die firmware in combinatie met de eendenfile moet alles werkend krijgen.<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Regards

 

'Life Is A Joke'

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

stong8000 is sinds begin juli geupdate via satelite door c+ heb zelf softw versie 15.0.0<BR> geen problemen met taq en k zenders vriend van mij had dezelfde software in zijn strong maar vanaf juli ( na natuurlijk de goede orginele kaart te hebben gebruikt)vertelde hij mij dat hij ineens alles kreeg op de kaart en daarna via g.w geen taq en k na te hebben rond gelezen op dit board bleek dat meerdere hier problemen mee hadden de software was van 15.0.0 naar 15.2.0 gegaan daar mijn strong de meeste tijd uit staat had ik hier geen last van dus kijken voor de odere 15 versie en de zenders doen het weer wel even een antie reset op de g.w kaart anders heb je weer een ander probleem groeten humbelmax tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb gisteren de patchfile die bij eend op het board staat in een nokia 9304 geladen,,,, kanalen er opnieuw ingelezen,,,,en ja hoor de k* en de t* kwamen weer voor de dag,,,,,met de murdockfiles van 9 juli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...