Ga naar inhoud


Wie kan mij helpen met mijn Nokia 9302s


Gast

Aanbevolen berichten


@geheim, jij hebt duidelijk de klok wel horen luiden maar hebt nog totaal geen idee waar de klepel hangt.<BR>Zolang kun je dan ook maar beter zelf van je nokia afblijven anders ben ik bang dat het met jouw kastje slecht afloopt.<BR>TranxBDM is voor een Nokia 9200/9500/9600 en zeer zeker niet voor een 9302!!!<BR>Opletten en veel lezen! Dan ben je duidelijk in het voordeel wink.gif" border="0<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@geheim ga een even in duckstad rondneuzen het messageboard daardoor lezen en wedden dat je dan precies weet welke software je moet gaan gebruiker voor je nokia 9302. Ik zal je vast een hint geven. Ga een kijken bij het merk strong. Veel succes verder<P>----------<BR>Flying Cat<P>Van vragen wordt men wijs van lezen nog wijzer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zo kijk hier heb ik wat aan Toxic[Q] <BR>, wees maar streng zo leer ik het tenminste. Bedankt voor het advies. Het is mij duidelijk dat TranxBDM voor MM bedoelt is. Ik heb wel gelezen dat ik een Strong 8000 en daarna de Duck PPV patch in mijn Nokia kan laden, zodat ik naar de K & T en Palco kanalen kan kijken zonder dat deze telkens 10 sec wegvallen. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...