Ga naar inhoud

Nieuwe emu-release, 17/02/2003

Aanbevolen berichten

• Reacties 157
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

@ Traveller,

thank you for your images. It´s very good, that it´s possible to rename the recorded files.

Are you interested to know the following problems I found in version 14-02?

1. The blue button to change to favorites is only working after rebooting one time.

2. I cannot change the audio (for example to AC3) while playing a recorded file (yellow key). In version 03-02 is it working.

3. After changing to a another feed on "Premiere Sport 1" (green key) it´s not a second time possible (the green information does not appear) to change the feed.

Geplaatst:

Heb om t*ck*t AU te testen even de laatste key gewijzigd, de MK's toegevoegd, maar (voorlopig) zonder suc6.

Geplaatst:

DreamFRL,

Zou ik die URL ook van je kunnen hebben?

Bij voorbaat mijn dank.

Groetjes, Meljus

Draaibare schotel van een meter met stab100 rotor

1 Dreambox met gemodoficeerde voeding en gemodificeerd display (amber)

1 Dreambox 8oo met HD Samsung 320 GB en Nabilo Blackhole

Geplaatst:

met al die verzoekjes wordt deze thread wel erg onoverzichtelijk. dus voor een ieder: kijk in mijn profiel en surf naar de site die ik als homepage heb ingevuld. Je moet daar de AU_EMU files hebben.

Geplaatst:

Iemand beeld op de MMOV's met de gbox? Heb de files van de link van DreamFRL in /var/keys en /var/tmp gezet. Tot nu toe werkt alles behalve de MMOV's.

Ook schakelen van astra naar hotbird geeft vaker een fout dat het kanaal niet gevonden is. (DiSeqC A/B config.)

Geplaatst:

al eerder werd hier gemeld dat het openen van de multivisions en de MMOV's soms wel tien minuten duurt. Misschien is dat het probleem hier ook.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen