Gast Geplaatst: 17 februari 2003 Geplaatst: 17 februari 2003 Na het opstarten van windows XP krijg ik de foutmelding: "A skin file which is needed to start this application is not available". Alles draait verder normaal, maar blijkbaar mist een gedeelte van één programma. Hoe kom ik er achter van welk programma en hoe kan ik dit repareren?
SmuttiO Geplaatst: 21 februari 2003 Geplaatst: 21 februari 2003 start msconfig.exe Hier kun je applicaties die bij het starten van windows meestarten aan of uit zetten. Probeer ze een voor een zou ik zeggen. Suc6 DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.
Gast Geplaatst: 21 februari 2003 Geplaatst: 21 februari 2003 Skin is Engels voor huid. Een skin is een stukje software dat de look van het besturingssysteem of van een individueel programma verandert.Sommige skins voegen zelfs extra functionaliteit toe aan een applicatie, bv. door een button toe te voegen die de programmeur juist bewust achterwege laat. Zij worden ook gebruik om bv. de layout van een prg. aan te passen naar eigen smaak. Als er dus een skin niet geladen word bij het opstarten wil dit daarom niet zeggen dat het prg. niet meer gaat werken. Als het een skin is die u zelf hebt geïnstalleerd is het best mogelijk dat de standaard skin dan wordt geladen. Bij u is het in ieder geval een skin van win XP of van een programma ???, dat wordt opgestart nadat win Xp is gestart.
Gast Geplaatst: 27 februari 2003 Geplaatst: 27 februari 2003 Ik heb een halfjaar tegen dat rottige venster met foutmelding aangekeken. Even een vinkje uitschakelen in msconfig.exe en alles is opgelost! Smutfan bedankt voor de tip.
Gast Geplaatst: 28 februari 2003 Geplaatst: 28 februari 2003 Je kan ook systeem herstel doen,gewoon terug gaan naar een punt waar het begon,en dan een dag eerder.
Gast Geplaatst: 28 februari 2003 Geplaatst: 28 februari 2003 Indien de fout zig nog voordoet kan deze in uw register zitten, er zijn enkele tools waar je deze mee kan oplossen. Zelf maak ik regelmatig gebruik van ad-aware, deze verwijderd de doubleclick cookies, bad registry keys, registery keys die niet meer nodig zijn etc... Deze kan je gratis downloaden voor persoonlijk gebruik op Downloads.com vul in bij zoeken ad-aware. Ad-Aware verwijderd ook de spy ware die op uw systeem aanwezig is, zoals degene die zitten in bonzy buddy, kazaa, imesh, etc... Greetz {Spirit}
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen