Ga naar inhoud


10 Seconden beeld van TVCabo en Via...


Gast

Aanbevolen berichten

Met mijn gepatchde Humax 5300 naar een 5700, probeer ik te kijken naar TVCabo.

Met mijn Mastera IV programmeer ik de interne eprom en flash op mijn Funcard 5. Ik zet in de files de boxkey, IRD, zomertijd, postcode, de CAMnr en de huidige nagra-keys. Ik gebruik hiervoor de WAPO files, gehaald van Zacky.

 

Ik stop de kaart vervolgens in de Hummie en neem plaats op de bank. Na een minuut of 5 á 10 krijg ik beeld, wat 10 seconden zichtbaar blijft en vervolgens vervalt de Hummie weer in het zwarte scherm met rode balk...

 

Wat gaat er mis? Ik heb het ook al geprobeerd met de IRDMaster-files geprobeerd, maar daar krijg ik helemaal geen beeld/reactie mee.

Moet het IRD geinverteerd worden geprogrammeerd of niet?!

Zijn de WAPO- en IRDMaster-files beiden autoroll?!

 

Is misschien de Humax verkeerd gepatched (ik heb de firmware, loader etc. al vergeleken met mensen bij waar het wel werkt en alles is goed voor een Humax 5700)?! Heeft er iemand zelf al een 5300 naar een 5700 omgezet, die hier misschien wat licht op zou willen schijnen?!

 

Ik ben nu bijna drie maanden verder en ik heb nog steeds niets bereikt... Iedereen praat/schrijft over het sateliet-onderwerp alsof het kinderspel is, maar mijn praktijk wijst helaas toch anders uit...

 

Vads

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...