Ga naar inhoud


Runtime error


realist

Aanbevolen berichten

Ik heb het programma "CreaCrd", al enkele keren van het net gehaald maar ook elke keer als ik het probeer te openen krijg ik de melding:<BR>Run-time error ‘429'<BR>Active X component can ‘t create object.<BR>Nu weet ik dat het progr. CreaCrd in V.Basic is geschreven, vandaar dat ik VBRun60sp5 (dat vond ik op het net) in dezelfde map heb geplaatst als CreaCrd<BR>Wanneer ik nu VBRun open dan wordt gevraagd of ik dit prog. wil installeren en dat wil ik ,en dat gebeurt dan ook, maar verder merk ik hiervan niks. <BR>Wanneer ik daarna CreaCrd open dan krijg ik weer de eerder aangehaalde melding.<BR>Kan iemand mij zeggen wat ik fout doe en daarnaast ook zeggen wat ik moet doen om mijn doel te bereiken; nl het openen van het prog. CreaCrd.<BR>Alvast bedankt .<BR>Hrt gr. Van de realist

Mijn actie hoort bij Jouw reactie.

Hart. gr. v/d realist

Link naar reactie
Delen op andere sites


als je in het install filetje kijkt zie je(citaat) :<P>[install.files]<BR>OLEAUT32.DLL,,OLEAUT32.DLL,32;<BR>OLEPRO32.DLL,,OLEPRO32.DLL,32;<BR>ASYCFILT.DLL,,ASYCFILT.DLL,32;<BR>STDOLE2.TLB,,STDOLE2.TLB,32;<BR>MSVBVM60.DLL,,MSVBVM60.DLL,32;<BR>COMCAT.DLL,,COMCAT.DLL,32;<P><BR>dus dat is het enige wat ie copieerd voor zover ff snel te zien naar<BR>localhost/windows/system/<BR>dus dat moet alles zijn, als je de install van 6.0 goed hebt gedaan moeten alle bovengenoemde files geregisterd zijn.. <P><BR>-sky is indeed not the limit-

Link naar reactie
Delen op andere sites

was ff te snel, toevoeging:<P>je moet dus wel VBscript6.0 installeren, je kunt dit op bijna alle groote bekende download sites gratis downloaden(cn*t*com of t*cows*com)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Janneman,<BR>Ik heb in Windows\System oa geïnstalleerd: Vbscript.dll , Vb6fr.dll , Tabctl32. Helaas !<BR>Geen resultaat.<BR>Wat bedoel je nu precies met VB? Als leek zou ik ook graag het verschil weten tussen system en system 32 Zou je me nog enige verdere uitleg willen geven?<BR>Alvast bedankt.<BR>De Realist

Mijn actie hoort bij Jouw reactie.

Hart. gr. v/d realist

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo RADXNL,<BR>Welk install filetje bedoel je?<BR>Het bestand waar ik het over heb nl: VBRun60sp5 wordt wel geinstalleerd, maar ik vind daar niks van terug zodat ik ook geen file kan inzien.<BR>Nu wil ik Vbscript6.0 installeren maar deze leek heeft moeite met de sites cn*t*com en t*cows*com. Kan je mij misschien even verder op weg helpen?<BR>Ik zal je er dankbaar voor zijn.<BR>De realist

Mijn actie hoort bij Jouw reactie.

Hart. gr. v/d realist

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Steven,<BR>Ik heb deze site bezocht en via de "search" knop geprobeerd een aantal bestanden te vinden.<BR>Iedere keer kreeg ik de melding:<BR>"Try search again in some next days."<BR>Is er iets met de site of met mij aan de hand?<BR>De realist

Mijn actie hoort bij Jouw reactie.

Hart. gr. v/d realist

Link naar reactie
Delen op andere sites

@steven94, bedankt voor de URL. Aangezien ik veel lig te knutselen met software loop ik wel eens 'n keer tegen DLL en ocx fouten aan.<BR>En met deze site kan ik snel het juiste bestand vinden!<P>Overigens werkt de site bij mij zonder problemen. <P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...