Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb het programma "CreaCrd", al enkele keren van het net gehaald maar ook elke keer als ik het probeer te openen krijg ik de melding:<BR>Run-time error ‘429'<BR>Active X component can ‘t create object.<BR>Nu weet ik dat het progr. CreaCrd in V.Basic is geschreven, vandaar dat ik VBRun60sp5 (dat vond ik op het net) in dezelfde map heb geplaatst als CreaCrd<BR>Wanneer ik nu VBRun open dan wordt gevraagd of ik dit prog. wil installeren en dat wil ik ,en dat gebeurt dan ook, maar verder merk ik hiervan niks. <BR>Wanneer ik daarna CreaCrd open dan krijg ik weer de eerder aangehaalde melding.<BR>Kan iemand mij zeggen wat ik fout doe en daarnaast ook zeggen wat ik moet doen om mijn doel te bereiken; nl het openen van het prog. CreaCrd.<BR>Alvast bedankt .<BR>Hrt gr. Van de realist

Mijn actie hoort bij Jouw reactie.

Hart. gr. v/d realist

Geplaatst:

VB IN WINDOWS\SYSTEM OF {SYSTEM32}<BR>OCX DLL TAB ENZ<BR>SEC6

Geplaatst:

als je in het install filetje kijkt zie je(citaat) :<P>[install.files]<BR>OLEAUT32.DLL,,OLEAUT32.DLL,32;<BR>OLEPRO32.DLL,,OLEPRO32.DLL,32;<BR>ASYCFILT.DLL,,ASYCFILT.DLL,32;<BR>STDOLE2.TLB,,STDOLE2.TLB,32;<BR>MSVBVM60.DLL,,MSVBVM60.DLL,32;<BR>COMCAT.DLL,,COMCAT.DLL,32;<P><BR>dus dat is het enige wat ie copieerd voor zover ff snel te zien naar<BR>localhost/windows/system/<BR>dus dat moet alles zijn, als je de install van 6.0 goed hebt gedaan moeten alle bovengenoemde files geregisterd zijn.. <P><BR>-sky is indeed not the limit-

Geplaatst:

was ff te snel, toevoeging:<P>je moet dus wel VBscript6.0 installeren, je kunt dit op bijna alle groote bekende download sites gratis downloaden(cn*t*com of t*cows*com)

Geplaatst:

Hallo Janneman,<BR>Ik heb in Windows\System oa geïnstalleerd: Vbscript.dll , Vb6fr.dll , Tabctl32. Helaas !<BR>Geen resultaat.<BR>Wat bedoel je nu precies met VB? Als leek zou ik ook graag het verschil weten tussen system en system 32 Zou je me nog enige verdere uitleg willen geven?<BR>Alvast bedankt.<BR>De Realist

Hart. gr. v/d realist

Geplaatst:

Hallo RADXNL,<BR>Welk install filetje bedoel je?<BR>Het bestand waar ik het over heb nl: VBRun60sp5 wordt wel geinstalleerd, maar ik vind daar niks van terug zodat ik ook geen file kan inzien.<BR>Nu wil ik Vbscript6.0 installeren maar deze leek heeft moeite met de sites cn*t*com en t*cows*com. Kan je mij misschien even verder op weg helpen?<BR>Ik zal je er dankbaar voor zijn.<BR>De realist

Hart. gr. v/d realist

Geplaatst:

Hallo Steven,<BR>Ik heb deze site bezocht en via de "search" knop geprobeerd een aantal bestanden te vinden.<BR>Iedere keer kreeg ik de melding:<BR>"Try search again in some next days."<BR>Is er iets met de site of met mij aan de hand?<BR>De realist

Hart. gr. v/d realist

Geplaatst:

@steven94, bedankt voor de URL. Aangezien ik veel lig te knutselen met software loop ik wel eens 'n keer tegen DLL en ocx fouten aan.<BR>En met deze site kan ik snel het juiste bestand vinden!<P>Overigens werkt de site bij mij zonder problemen. <P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.