Gast Geplaatst: 17 februari 2003 Geplaatst: 17 februari 2003 Hallo iedereen.Wie kan mij helpen met een probleem.Nadat ik op knop voor kanalenlijst gedrukt had en vervolgens op menu toets is mijn ontvanger vastgelopen.Daarna kan ik niet meer in menu komen, geen zenderlijst, dus hij werkt het niet.Een keer heb ik hem gereset, daarna opnieuw aangezet, maar weer zelfde.Ik heb nu alleen een optie en dat is op OK toets drukken, dan kom ik op taalkeuze menu, daarna moet ik aangeven welke schotel en lnb ik heb en waarnaar is hij gericht, en dan begint hij met zenders te scannen.Na 10-15 min als hij klaar is, gaat hij uit, en dan kan jij weer hetzelfde heralen, maar verder niks meer.Weer geen menu. Weet iemand een raad???Hard reset hielp niet ( misschiem moet het een paar keer heralen, maar na twee keer was zelfde).Dat had ik een keer erder ook, maar toen heeft iemand het verholpen bij een SAT. zaak in wijchen, maar die kan ik niet meer bereiken daardoor dat ik het zo probeer.
Gast Geplaatst: 17 februari 2003 Geplaatst: 17 februari 2003 aansluiten aan PC, serialloader en MA1.3 software, meer info stuur PM
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen