erikson Geplaatst: 17 februari 2003 Geplaatst: 17 februari 2003 ik kan alleenmaar astrakanalen bekijken mijn db vindt hotbird niet,met mijn nokia9800 werkt alles goed de configuratie is volgens mij goed astra op diseqc a en hotb op b wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
Digipaps Geplaatst: 18 februari 2003 Geplaatst: 18 februari 2003 Hoe ziet je externe hardware eruit, schotel,lnb's..waar sta je op gericht en ook niet onbelangrijk, welke firmware gebruik je?? Iets meer info benodigd.. seeya....digipaps digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Gast Geplaatst: 18 februari 2003 Geplaatst: 18 februari 2003 Ik heb hier het zelfde probleem zit er al tijden mee te stoeien maar krijg alleen de Astra goed werkend, Hotbird slecht of niet. Ik gebruik en Global Switch 4x met op dit mm 2 samsung LNB's op en Dualhouder aangesloten op en Dreambox. Kan iemand mij vertelen welke type DiseQ dit is bv 1.0/1.1 en hoe ik de Dreambox moet instellen. Ik krijg wel Astra en Hotbird goed als ik ze los van elkaar probeer zonder switch of met switch als er maar een van de twee op aan gesloten is sluit ik bv Hotbird op poort 1 en Astra op poort 2 dan werkt Astra goed en Hotbird slecht, en omgedraait werkt Hotbird niet. Zijn er meer mensen met dit probleem???
erikson Geplaatst: 18 februari 2003 Auteur Geplaatst: 18 februari 2003 bisat van visiosat met een switch wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen