Gast Geplaatst: 17 februari 2003 Geplaatst: 17 februari 2003 hallo, ik zou graag met lookerflash nieuwe firmware in mijn dsx 6072 steken. heb ik vroeger al meerder malen gedaan steeds zonder probleem (tja, heb nog geen oslink). als ik lookerflash opstart en hij vraagt com1 of com2 zegt hij direct: error setting serial port. nochtans gebruik ik dezelfde com poort en dezelfde seriele kabel voor het proggen van mijn kaartje zonder probleem. ik gebruik windows ME, kan daar misschien het probleem zitten? wie weet raad want ben wel eens benieuwd naar de laatse firmware, ik gebruik nu nog steeds v9. alvast hartelijk dank voor jullie hulp!
Gast Geplaatst: 18 februari 2003 Geplaatst: 18 februari 2003 1.staan de poorten aan in je bios via setup? 2.my computer/eigenschappen/hardware/poorten/com1 en 2/eigenschappen/poortinstellingen/bits per seconde op 15200 zetten 3.speciale dll files in windows opnemen? succes noes
Gast Geplaatst: 18 februari 2003 Geplaatst: 18 februari 2003 heb nog steeds geen succes weet iemand anders misschien nog een goede raad?
Satlux Geplaatst: 18 februari 2003 Geplaatst: 18 februari 2003 Volgens mij is je com poort 1 of 2 bezet door bv een netwerkkaart of een modem. Sloop die er even uit en voila,je hoeft geen enkele aanpassing in je pc te doen. Dan moet het weer werken. Groetuh,, Satlux Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen