Ga naar inhoud


Waar volledig werkende setedit ???


Gast

Aanbevolen berichten

Waar kan ik een "volledig werkende" versie van setedit downloaden voor mijn humax 5400???<P>Ik heb zelf een demo "seteditOAKV3 v0.33 maar deze kan maar 20 kanalen.<P>Ik kan hier geen goed werkende crack voor <BR>vinden.<P>Graag mailen op marcelklomp@hetnet.nl<P>i.v.m. geen url vermelden in de topic<P>hartelijk bedankt voor de medewerking. rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Niks crack, <BR>je kunt het bij een bedrijf/winkel in Arnhem laten registreren.<BR>Heb ik ook gedaan, en geen problemen met het editten van de kanalen.<BR>En als er een update komt, kun je altijd een nieuw paswoord krijgen.<P><BR> tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@motormuis, registreer de software gewoon even, dat heb ik ook gedaan voor mijn Humax.<P>Ik vind het 'n goede editor, en je moet iemand ook wat geld gunnen voor dit programma.<BR>En het is ook nog 'ns 'n keer goedkoop ook!<P>Een beetje sat-hobbyist heeft dat er wel voor over!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry hoor, dat ben ik niet met jullie eens.<BR>Zo heel geweldig is die software niet. Ik vind het maar een vrij simpele editor waar je toch maar even +/- FL 65,00 voor moet betalen terwijl andere prima editors met dezelfde functionaliteit zoals Humbox 4.0b en SE 4.0 gewoon gratis zijn. Software hoeft natuurlijk niet altijd gratis te zijn maar meneer litzinger is toch het laatste jaar flink gestegen met de prijs en leverd daarvoor niet echt meer functionalitiet. Wel een mooiere website en dat kost ook geld laugh.gif" border="0<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel Bart, dan koop jij lekker setedit voor 65 piek en dan gebruiken de andere wel Humbox voor niks. Ik vind 65 niet weinig voor een stuk software wat hetzelfde kan als een stuk gratis software. Overigens is jou "toon" ook redelijk storend. Laat iedereen lekker zijn eigen mening ventileren a.u.b.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bart<P>ik geloof dat een vergelijking nodig is:<BR>Norton Internet Security:<BR>Norton Personal firewall +<BR>Norton Antivirus light<BR>Voor slechts Fl 68,50 (incl BTW) in ieder office center.<BR>Dan krijg je alleen wel een berg functionaliteit voor heel weinig geld.<BR>De software van Wolfgang litzinger vind ik highly overated.<BR>Dat is mijn mening en kan dus nooit "dikke onzin" zijn. Zo ieder zijn eigen mening (zonder iemand te kwetsen).<P>Toxic[Q]<p>[ 11-08-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar gaat dit over ?<P>1e plaats kost Setedit voor de Humax 5400 (want dat is de tuner waar het in deze posting om ging) GEEN fl. 59 en ook geen DM 59,- maar DM 39,-<P>2e plaats moet ieder dit voor zich weten of hij software cracked of koopt, en waardeoordeel naar b.v. de software die Toxic noemt vind ik complete bullshit.<P>ZoneAlarm (zo'n beetje 's-werelds beste firewall) is Gratis, Freeware. En 's werelds beste antivirus voor werkstations en servers is eveneens freeware. Dat je voor een ander kiest en daarvoor betaalt moet je zelf weten, maar andere goede goedkoper of gratis opties legio.<P>In de 3e plaats biedt Setedit 0.34 mogelijkheden die andere editors weer niet hebben, ondanks dat ik Setedit grafisch één van de lelijkste vind.<P>Bovendien was de vraag van de topic een crack of serial, die vind je gewoon via de zoekmachines op astalavista punt com.<P>Zoveel mensem, zoveel meningen. Laat ieder zelf kiezen, met alle respect.<P>c-ya.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Toxic en Neo<P>mijn punt is dat ik het prima vind dat je een andere editor gebruikt. Gebruik vooral gratis Humbox maar kom dan niet zelf met een waarde oordeel over Setedit. Koop het of gebruik het niet.<P>Zelf heb ik LTEdit, SetEdit voor Humax en SetEdit voor mm9500 geregistreerd.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@viewer,<P>1. Ik ben uitgegaan van de prijs die genoemd werd in dit topic.<BR>2. Ben ik zelf ook van mening dat er erg veel gratis software te vinden is die kwalitatief erg goed is. Het was maar een voorbeeld. Misschien hoogstens ongelukkig gekozen.<BR>3. Als je respect dient te hebben voor de mening of keuze van een ander (zoals jij zelf aangeeft) noem je de mening van een ander geen "Bullshit" blush.gif" border="0 <P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

o.k., ook dat is misschien ongelukkige woordekeuze, maar vergeet niet dat je als moderator een bepaalde uitstraling hebt qua adviezen en mensen (logisch) genegen zullen zijn om dit snel over te nemen.<P>één van de redenen dat ik de "member-rating" mis. het gaat immers niet om de kwantiteit maar de kwaliteit van de postings.<P>Maar laat ik maar ophouden, ik vind (met respect wink.gif" border="0) dat het nergens over gaat.<P>c-ya.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bart, en jij hebt natuurlijk ook een geregistreerde versie van Windows, word, excell, paint-shop-pro, Copernic2000, Cute FTP, of eventuele andere software die jij gebruikt? Op jouw PC kan men geen illegale software vinden?<BR>Ik ben zelf ook van mening dat als je software gebruikt je er eigenlijk voor zou moeten betalen maar in dit geval zijn er prima alternatieven die minstens even goed zijn en waar je gewoon gratis en legaal gebruik van kunt maken.<BR>Als mensen van het bestaan van Setedit mogen weten, dan waarom niet van het bestaan van de andere prima editors die gratis zijn?<BR>Het is duidelijk dat jij pro-setedit bent, maar er zijn alternatieven hoor. Als ik vervolgens aangeef dat ik set-edit niet zo geweldig vind is dat MIJN mening die ik niemand opdring en niemand over hoeft te nemen of zelfs mee eens hoeft te zijn. wink.gif" border="0<P>Toxic[Q]<p>[ 11-08-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@viewer,<P>Nog even wil ik je vertellen waarom ik die member ratings heb verwijderd:<BR>Ik kwam er achter dat er members waren die meerdere extra accounts aan het aanmelden waren om zo op zich zelf te kunnen stemmen.<BR>Zieker kan haast niet maar het gebeurde frown.gif" border="0<BR>Verder is deze discussie inderdaad verder overbodig dus gooien we er maar een slotje op.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toxicq <P>hoewel je gelijk hebt m.b.t. het feit dat er andere editoren zijn vind ik rest van je posting dikke onzin en stoor me aan de toon. 65,- is sowieso weinig voor een degelijk stukje programmatuur.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...