Ga naar inhoud


help bij humax 5400z


Gast

Aanbevolen berichten

ik krijg bij mij humax 5400z an path ToH23NL steeds als ik van zender veranderd in beeld ci module wordt geladen en dit blijf zo ik krijg hem alleen weg met 2x op menu van afstand bed:te druken

dit doet hij van af path 2.2 en 2.3

graag hier hulp bij ik snap er niets van

groetjes amato

Link naar reactie
Delen op andere sites


Amato dat heb ik ook als ik nadat ik een TUX. 2... ingeladen heb. Inderdaad zo in het begin krijg ik ook het scherm bij het zappen even geduld ci module wordt geladen, maar verder werken de kanalen wel. Dus zde kaart die er in zit doet het gewoon. Maar voor mij is de vraag waarom ik dat scherm krijg met ci wordt geladen en dat exact op momenten zijn wanneer ik pas net een nieuwe tux heb ingeladen, want daarna dus na een reset heb ik dat niet meer. Heel vaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar nu is het goed. module + kaart doen het dus ik denk dat iets met kanalen (zenders)auto up date(die heb ik niet in mijn humax) maar ik weet het ook niet zeeker

groetjes amato

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou kunnen of misschien wordt er als er eenmaal de ci module geladen is hij in het geheugen opgeslagen of zoiets, want vreemd genoeg als ik die melding krijg is dat na een erase van de firmware en het opnieuw inladen van het software.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...