Gast Geplaatst: 19 februari 2003 Geplaatst: 19 februari 2003 Mede dreamers, een merkwaardig iets voordat ik een autotransponder scan uitvoer op de astra heb ik een snr 78% en een een AGC van 83% (ber=0) als ik dan de scan uitvoer en opnieuw de sinr waarde bekijk (i-menu) valt dit terug tot onder de 45% iemand een idee ? (gebruik de laatste trav.img) @traveller : gefeliciteerd met je mod.schap !
Gast Geplaatst: 19 februari 2003 Geplaatst: 19 februari 2003 Yo jizbo, Bedankt voor de felicitatie. Over je probleem: Zelfs verschillende transponders op dezelfde satelliet kunnen met verschillende sterkte en kwaliteit binnen komen. In het scherm net voordat je de transponder-scan begint, worden de waarden getoond voor de eerste gevonden transponder op de betreffende satelliet, maar over het algemeen zal de tuner op een andere transponder in gesteld staan (nl. die van het huidige kanaal, of de laatst gescande) als je achteraf naar de metertjes kijkt vanuit het info-menu. Grtz, Traveller
Gast Geplaatst: 19 februari 2003 Geplaatst: 19 februari 2003 @traveller , bedankt voor je duidelijk verhaal , na het verwijderen van de leistungverstarker ,die meer dempte dan versterkte , kreeg ik zowel de lage als hoge band weer "ouderwets" sterk binen met minimaal verschil in de snr/agc grtz & thx
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen