Ga naar inhoud

mpeg files afspelen......

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die het afspelen van mpeg files vanaf de harddisk goed aan het lopen hebben hiervoor zijn straks duizend en een mogelijkheden....

ik heb bijvoorbeeld de filmpjes van de kids via firewire ingespeeld op de computer omgezet naar mpeg en dat geupload naar de harddisk ( maxtor 12o Gb ) maar helaas speelt hij de beelden wel goed af maar de audio gaat slecht en veel te snel.... ook lijkt het mij mooi om films te kunnen kijken vanaf de harddisk die ik dan weer download bij vrienden van me ( the ring, lord of the rings 2 etc.... downlaoden, uploaden en afspelen ) mooier kan toch bijna niet maar ik hoor hier weinig over..

gr skilder

Geplaatst:

Dat de processor het niet zal redden zijn de meningen over verdeeld. Het zal dus eerst uitgetest moeten worden. Al lang geleden had ik op het Duits forum gelezen dat Dream het wel voor elkaar had om DivX goed af te spelen. Of dit echt zo was, weet ik helaas niet.

Geplaatst:

De problemen met het geluid heb ik hier ook. Maar ik ben er zeker van dat ook dat in orde zal komen....

Geplaatst:

Beste Dreamers,

Traveller gaf hier het volgende antwoord op:

Het afspelen van mpegs gaat helaas inderdaad nog niet helemaal lekker. Ik denk dat we zullen moeten wachten tot de ontwikkelaars van Enigma deze feature beter uit-ontwikkeld hebben. Het hier melden van problemen in Enigma is altijd welkom, want volgens mij wordt dit forum ook door deze ontwikkelaars gelezen, alhoewel je ze het beste kunt rapporteren op de site van het Tuxbox-projekt:

http://tuxbox.berlios.de/

Dus: we moeten nog even geduld hebben.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen