Gast Geplaatst: 16 augustus 2001 Geplaatst: 16 augustus 2001 Kan ik picbinedit gebruiken met een Vp20 programmer, en zo ja zijn er nog bepaalde instellingen waar ik op moet letten.
Gast Geplaatst: 16 augustus 2001 Geplaatst: 16 augustus 2001 picbined is een editor voor je keys.<BR>gebruik icprog of chipcat voor je programmer
goto Geplaatst: 16 augustus 2001 Geplaatst: 16 augustus 2001 In picbined staat onder jdm/phoenix wel degelijk dat je kan lezen en schrijven naar de kaart.Heb het meerdere malen geprobeert maar kreeg steeds errors.<P> greetings goto. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Gast Geplaatst: 16 augustus 2001 Geplaatst: 16 augustus 2001 Gaat perfect met picbinedit 1.30. Met de vorige versies had ik ook problemen met het weg schrijven naar de kaart. Gebruik zelf de mastera. En 't werkt zowel onder mode 0 (phoenix 6 Mhz) en mode 3 (Ludi - JDM. Verder instellingen.... nog nooit aangekomen behalve de com poort en de type phoenix of jdm.<BR>BTW met eepromedit gaat 't ook.<BR>chipcat en andere varianten werken natuurlijk ook maar dat duurt altijd langer vanwege de pic die je twee keer mag proggen
Aanbevolen berichten