jepe Geplaatst: 19 februari 2003 Geplaatst: 19 februari 2003 Ik heb een tijdje geleden 2 twin lnb's gekocht en een quattro. Zogenaamde universele twin lnb's (van strong) De quattro is merkloos. Maar nu gebruik ik een twin lnb op hotbird, maar deze geeft alleen alle frequeties door als ik mijn 2 ontvanger ook aanzet. Anders geeft hij slecht is een van de zenders door. Dit is toch niet normaal! Wat kan er aan de hand zijn? De quattro heb ik op 1 west geinstallerd. Maar daar geeft hij alleen BBC world door en de zenders op die frequntie. Verder niets. Zo ook voor de twin op 1 west. Heb ik van de dealer verkeerde of kapotte lnb's gekregen? Voordat ik alles terugstuur wilik hiet even schecken of ik iets misschien over het hoofd zie. Met v rgr JP
Bigfoot Geplaatst: 20 februari 2003 Geplaatst: 20 februari 2003 En als je die 2e reciever es helemaal van de LNB afgooit, kun je dan op de 1e weer alles ontvangen?
jepe Geplaatst: 20 februari 2003 Auteur Geplaatst: 20 februari 2003 Nee Op Astra gerichte twin werkt maar met een deel van de zenders als ik de 2e ontvanger er afgooi. Die twin op 1 west gericht heb ik mar op en ontvanger aangeloten. Zal dit weekend ze eens verwisselen. Zou er door de Disecq storing kunne ontstaan?
jepe Geplaatst: 25 februari 2003 Auteur Geplaatst: 25 februari 2003 Alle problemen met lnb's opgelost. Bleek dat de kabel gaar was. Dus dan komen sommige frequenties wel nog door en andere niet. Wel raar maar laat het evt. voor anderen als vorbeeld dienen. Check eerst de kabel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen