Chismaneric Geplaatst: 19 februari 2003 Geplaatst: 19 februari 2003 Ik heb hier al op diverse plaatsen naar gezocht en alleen vage aanwijzingen gevonden op annoyances.com. Ik heb op een machine W2K pro draaien (SP3 en alle c.u.'s). Steeds vaker raak ik daarbij het medium in de cd spelers/branders kwijt. De devices zijn nog te zien, maar als ik een cd erin stop en klik komt er een "Please insert a cd into drive ..." boodschap. Opnieuw opstarten, of alleen maar opnieuw inloggen helpt,..even. De enige verklaring die ik heb kunnen vinden zegt dat dit verschijnsel optreedt als de vorige, of de voor vorige gebruiker Administrator is geweest. Ik heb dit niet zelf kunnen reproduceren (dwz het verschijnsel treed bij mij ook op als de Administrator tijden niet meer ingelogd is). Vraag: Heeft iemand dezelfde ervaring met W2k? Vraag2: Wat kan het zijn? Bedankt voor de hulp. Leen
cobes Geplaatst: 20 februari 2003 Geplaatst: 20 februari 2003 Heb dit ook al op twee computers meegemaakt, had toen geen tijd voor diepgaand onderzoek, snel opnieuw geformateerd en geinstaleerd. probleem was weg, voorzover ik kan waarnemen. dit is geen garantie dat het bij jou ook werkt natuurlijk. if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
Chismaneric Geplaatst: 20 februari 2003 Auteur Geplaatst: 20 februari 2003 Bedankt voor het antwoord. Opnieuw installeren is denk ik geen optie. Er staat zo afbibberlijk veel software op deze machine dat het opnieuw installeren (niet van een image) zo'n twee volle werkdagen in beslag gaat nemen. Bovendien ben ik geinteresseerd in de oorzaak van dit probleem. We zoeken nog even verder...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen