Ga naar inhoud

Apple computer

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,<BR>Zijn er hier ook mensen aktief die werken met Apple en specifiek,met het nieuwste Mac OSX besturingssysteem ?<BR>'k Zou graag geweten hebben of de verschillende editors,proggers enz... ook te gebruiken zijn via deze computers?

Geplaatst:

ik heb al verschillende pogingen<BR>ondernomen om met een g4 en<BR>virtual pc 3.0 een kaartje te proggen, helaas zonder resultaat tot nog toe<BR> <P>je zult minstens vpc 4 moeten hebben<BR>en een usb naar serieel converter +<BR>een geschikte verloopdraad van mac<BR>serieel naar 9 pin's rs 232 pc die je<BR>hoogstwaarschijnlijk zelf in elkaar moet<BR>prutsen<P>als je dit programma niet hebt kun je<BR>best een tweedehands pc aanschaffen,<BR>spaart een hoop elende en zal veel<BR>minder kosten ( ik gebruik een 486 en<BR>alle progjes lopen goed, enkel picprog<BR>krijg ik niet aan de praat )<P>laat iets weten moest het wel lukken

Geplaatst:

Hij heeft gelijk, een 2e hands pctje is goedkoper, als je met converters gaat lopen klieren schiet het ook niet op, nog maar de zwijgen over de gein met virtual pc etc...<P>je zou het eventueel kunnen proberen met die rommel van keyspan, <A HREF="http://www.keyspan.com" TARGET=_blank>www.keyspan.com</A> dat zijn dan nog een beetje redelijke converters/adapters<P>suc6

Geplaatst:

of de appel in de groenbak en een kloon kopen.<P>werkt tenminste zo'n beetje alles op...<P> laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.