Ga naar inhoud


[Pioneer] Seca-2 in gepatchte pioneer


chablis

Aanbevolen berichten

Dat is eigenlijk al de vraag. Ik heb hem eerlijk gezegd ook op het seca forum gesteld, maar daar hoor ik niet zoveel over pioneer.

Heeft een van onze spaanse vrienden al problemen ondervonden met een seca 2 kaartje in een pioneer deco met Dynamit x.x?

DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.

Link naar reactie
Delen op andere sites


't is wel te hopen, anders ben je bijna genoodzaakt er een 2e deco bij te kopen. (ben ik toch al van plan, maar die gaat dat eerst onder het mes) Maar voor die tijd ga ik een schotel met een moter enzo aanschaffen. (nog even uitzoeken wat ik nodig heb)

DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
't is wel te hopen, anders ben je bijna genoodzaakt er een 2e deco bij te kopen. (ben ik toch al van plan, maar die gaat dat eerst onder het mes) Maar voor die tijd ga ik een schotel met een moter enzo aanschaffen. (nog even uitzoeken wat ik nodig heb)


@ Chablis,
Nog even wachten en dan weten we het. Volgens de berichten gaat Canal+ eind maart/begin april over op Seca-2.

@ Satori,
Weet jij soms al hoever men met het kraken van SECA-2 is ? Volgens mij heeft Frankrijk en Spanje al SECA-2.
Groeten

Wim
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wim,

 

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat de Seca-2 status is. Dat het klonen van kaarten werkt is algemeen bekend, maar verder hoor ik alleen wilde verhalen die net zo hard weer tegengesproken worden.

Ik laat het maar zo en negeer het allemaal een beetje totdat er bewijzen komen en wij toegang krijgen.

 

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duwgati houdt ons op de hoogte in het seca-2 forum, maar het is verdacht stil daar. Seca 1 heeft een jaar geduurd om te kraken, en men is al een half jaartje met seca 2 bezig, maar het blijft afwachten..........

 

Groeten allen,

 

Ton

DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...