Gast Geplaatst: 21 augustus 2001 Geplaatst: 21 augustus 2001 Volgens mij is mijn phoenix programmer makkelijk om te bouwen met een ludopipo stand<BR>Wie kan me helpen aan een printlayout met componenten ik heb glanzor ph programmer null
Gast Geplaatst: 1 september 2001 Geplaatst: 1 september 2001 Bedankt!!<BR>de printplaat word reeds gebakken<P> At it net buge kin mat it mar brekke
Gast Geplaatst: 2 september 2001 Geplaatst: 2 september 2001 DROOM59, ik heb ook wel belangstelling voor deze ombouw,zou je mij ook uit de "droom" kunnen helpen.<BR>Waaron heb je een print nodig, is dit niet op een eenvoudigere manier op te lossen, of komen er te veel componenten op?<BR>mijn e-mail staat in mijn profile<BR>thanks Sjaak<BR>
Moderator Matchless Geplaatst: 2 september 2001 Moderator Geplaatst: 2 september 2001 @ LD<BR>is dit een uitbreiding op de phoenix of een aparte schema?<BR>ik weet dit is geen bedelforum,maar kan je???<BR>mij die ook sturen dan... Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten