Ga naar inhoud


[Pioneer] 6.19 op dbr110


sybes001

Aanbevolen berichten

ik heb de 4.38 nu in mijn pioneer dbr110nl zitten en wil er graag de 6.19 in gaan zetten nu heb ik de gebruiksaanwijzing gelezen die er bij zit en mijn vraag is nu moet ik net als bij orginele firmware deze wissen of in 7003 mode zetten of kan ik deze gewoon upgraden in viaacces en welke kan ik nu het beste er inzetten de nl versie of de eng of is de inhoud behalve de taal het zelfde

Link naar reactie
Delen op andere sites


Alles behalve de taal is hetzelfde.

Je moet de deco inderdaad in service mode zetten.

Dat doe je door de Pioneer aan te zetten terwijl punt k2002 aan aarde ligt.

Als je aan de coorkant van de Pioneer staat, dan ligt dat punt rechts van de chip met het koelplaatje er op.

 

Eigenlijk moet je de gebruiksaanwijzing volgen voor de 14xx, maar je moet het adres op 60000000 zetten.

 

Succes

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Alles behalve de taal is hetzelfde.
Je moet de deco inderdaad in service mode zetten.
Dat doe je door de Pioneer aan te zetten terwijl punt k2002 aan aarde ligt.
Als je aan de coorkant van de Pioneer staat, dan ligt dat punt rechts van de chip met het koelplaatje er op.

Eigenlijk moet je de gebruiksaanwijzing volgen voor de 14xx, maar je moet het adres op 60000000 zetten.

Succes
Satori


Hoi Satori,

Deze keer ben ik het toch niet helemaal eens met je. Sybes heeft een DBR-S110NL en wilt alleen de firmware vervangen. Daarvoor hoef je dus niet in servicemode, behalve als je zonder JTAG werkt natuurlijk moet je wel zorgen dat de file de juiste grootte heeft.
Wim
Link naar reactie
Delen op andere sites

@wim,

 

Ik had wat meer info en wist dat hij met parallel/serial aan het werken was. Aan het verwijzen naar de BCT14xx methodiek had je dat kunnen herkennen.

Maar dit geeft wel aan dat je voorzichtig moet zijn met forumleren als je in het publieke domein bezig bent. Je hebt dus gewoon gelijk!

 

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Satori,

 

Ik kon me al moeilijk voorstellen dat je je zo vergiste vandaar dat ik nog ergens vermeldde "als je zonder JTAG" werkt.

Komt idd soms verwarrend bij nieuwelingen ( en ook oudere leden) over hoe of wat men bedoelt met allerlei procedures en uitdrukkingen.

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...