Gast Geplaatst: 20 februari 2003 Geplaatst: 20 februari 2003 Hallo Allemaal, Het volgende probleem doet zich bij mij voor; Ik heb een homecinama systeem gekocht, de pioneer dv77, een prima set. Als ik sommige gebrande dvd's afspeel dan heeft mijn tv (JVC AV-25F1EG) kuren. Ik krijg 4 dikke balken en een onduidelijk beeld er is niet naar te kijken. Het geluid is perfekt. Als ik het video stekkertje eruit trek en 'm in een andere tv plug, dan heb ik perfekt beeld. Hoe kan dit nou? Is hier iets aan te doen? Ik heb eigenlijk weinig zin om een nieuwe tv te kopen. Alvast bedankt, Eric
scaramanga66 Geplaatst: 20 februari 2003 Geplaatst: 20 februari 2003 Controleer eens de videouitgang van je DVD speler. Dit doe je door het menu op te roepen. Onder het kopje video staan een aantal keuzes bv. S-video, composit, video, rgb. Speel daar eens mee, dit kan wellicht helpen. Mike
Gast Geplaatst: 22 februari 2003 Geplaatst: 22 februari 2003 probeer eens gebruik te maken van je andere scartaansluiting, als je een NTSC film probeert af te spelen en 1 van de 2 sacartaansluitingen ondersteunt dit niet kunnen er ook rare dingen gebeuren (scart 1 werkt meestal goed die schakelt automatische over naar NTSC)
snopper Geplaatst: 24 februari 2003 Geplaatst: 24 februari 2003 Denk dat je een probleem hebt met de VOB instellingen op je gebrande DVD. Als je 16:9 Letter-box of Pan-Scan neemt krijgt je dit phenomeen. Gebruik DVDPatcher ( http://kickme.to/dvdpatcher/ ) om de eerste headers aan te passen. Zet dan pas de VOB's op een DVD-RW om te testen of het werkt en dan pas op een DVD-R anders brand je je dood!! Snopper Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen