Gast Geplaatst: 20 februari 2003 Geplaatst: 20 februari 2003 Op de doos van de dreambox staat dat ie ook geschikt is voor dvb-t,ik had dat bij aanschaf al gelezen maar het even vergeten ,tot dat ik vanavond de afstandsbediening oppakte terwijl de box niet aan de tv of lnb was aangesloten(was bezig om een digi-X doos te testen)ik heb waarschijnlijk ook een paar knoppen van de ab gedrukt zonder het te bemerken en op het display stond te lezen dvb-t!Na het aansluiten op de tv geen beeld op de tv!! eerst weer na reset!! Vervolgens heb ik geprobeerd dit weer in het display te krijgen maar niet gelukt! Mijn vragen zijn nu: 1. Is het inderdaad mogelijk om dvb-t te ontvangen? 2. Wat voor antenne is dan nodig? 3. Wie heeft hier al eens mee gestoeid? 4. Hoe krijg je de box in de dvb-t stand? M.a.w welke knoppen heb ik per ongeluk ingedrukt 5. Kunnen dvb T & S naast elkaar ? 6. Wat kunnen we dan nog meer verwachten m.b.t de software op dit gebied ? voor alle duidelijkheid ik gebruik de Traveller versie van 17-02-2003 (nog complimenten aan Traveller overigens!!)
Toxic Geplaatst: 20 februari 2003 Geplaatst: 20 februari 2003 Je box kan dit niet ontvangen, misschien is de software via een of andere 'trick' in een DVB-T mode te krijgen, echter je tuner (dat ijzeren blik waar je je coax op aansluit) ondersteund geen DVB-T, simpelweg omdat het frequentieberiek anders is. DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB Samsung LE40B650, calibrated
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen