Ga naar inhoud

Probleem Vp 20 Progger

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb gisteravond een VP 20 progger gekocht bij willem<BR>Ik wil deze gaan gebruiken voor de 8515 Funcard.<BR>Ik heb hem netjes aangesloten met een een op een kabel.<BR>Ik gebruik Chipcat 2.3 hiervoor.<BR>Ik heb deze op Fun Card AT 90S8515+24C64 gezet en op de juiste compoort.<BR>Ik heb de 3 in 1 Files bij Dukkie gepakt.<BR>Maar Steeds als ik de kaart wil gaan proggen krijg ik de volgende melding<BR>AVR Device Error $AC520000 <BR>Ik heb van alles geprobeerd.<BR>Een andere (Phoenix Progger) maar ik krijg de kaart niet beschreven.<BR>Als ik daartegen gewoon een Gold Card ga proggen lukt het allemaal wel<BR>Weet iemand wat ik fout doe<BR>P.S. Ik heb een Humax 5400 met Phoenix en een VP 20 Progger.<BR>Een 8515 Fun Card

Geplaatst:

probeer dit eens:<P>- switch naar beneden (pic-mode)<BR>- met chipcat pic-file laden en proggen<BR>voor 't proggen in chipcat de volgende settings gebruiken: OSC op XT, rest allemaal op OFF<BR>- switch omhoog (mouse mode)<BR>- met secanix eeprom-file laden en proggen<P>suk6

Geplaatst:

Wat ook wel helpt eerst de funcard erase in ic prog 1.4<BR>Met het hendeltje naar onder.(pic mode)<BR>En je moet wel de blauwe overbruggingen (3*)allemaal precies naar voren dus andersom als met proggen als een smd.<BR>groetjes alpina

Geplaatst:

Jongens bedankt voor jullie tips<BR>Het werkt inmiddels<BR>Met Icprog Resetten<BR>Daarna met Cardwizzard schrijven

Geplaatst:

Dit hoort in programmeer hard en software thuis dus hebben we het even verplaatst.<BR>Volgende keer graag even in het juiste forums plaatsen wink.gif" border="0<P>Toxic[Q]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.