Bohemi Geplaatst: 21 februari 2003 Geplaatst: 21 februari 2003 hello, de opgenomen videos op de dreambox zijn een ts bestand, voor wat staat dit, dan kan ik eens rondzoeken naar decoders voordeze achteraf te kunnen schrijven. ik heb dit geprobeerd met die elecard maar hij herkend de files niet groetjes, Bohemi
thomask Geplaatst: 21 februari 2003 Geplaatst: 21 februari 2003 Citaat: ik heb dit geprobeerd met die elecard maar hij herkend de files niet VideoLAN speelt die bestanden prima af...
Bohemi Geplaatst: 21 februari 2003 Auteur Geplaatst: 21 februari 2003 kan ik met die videolan deze ts files ook omzetten naar vcd of dvd? groetjes, Bohemi
Gast Geplaatst: 21 februari 2003 Geplaatst: 21 februari 2003 Dit heb ik ook gehad, kopieer de ts files eens naar een andere locatie en probeer het nog eens. Als ze dam wel doen (de kans is groot) dan worden ze op de een of andere manier bezet gehouden.
Bohemi Geplaatst: 21 februari 2003 Auteur Geplaatst: 21 februari 2003 maar voor wat staat ts eigenlijk? groetjes, Bohemi
Gast Geplaatst: 21 februari 2003 Geplaatst: 21 februari 2003 ts staat voor transport stream. Je hebt ook program streams (ps) maar wat precies het verschil is weet ik ook niet..... Bij mij werken de elcard codecs wel (onder XP) maar het duurt wel even voor bijv. windows media player ze begint te spelen (bij 1Gig file wel 30-40 sec. ofzo) Ik kan ze ook met bijv. tmpgenc (via de elcards codecs) bewerken en omzetten naar echte mpegs. Wouter
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen