Ga naar inhoud

met welke software programmeer ik ds9

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wie kan mij vertellen welke software ik nodig heb om ds9 te programmeren op een piccard 2 en waar vind ik dat????

Geplaatst:

dit hangt af van je programmer maar probeer chipcat eens en met wat zoeken door deze site vindt je wel adrees wat je verder help

Geplaatst:

ik gebruik nu chipcat maar hij geeft steeds een loader dosn't work hoe kan dat en wat doe ik fout

Geplaatst:

ik gebruik ***geen-reclame*** 170<BR>zonder probleem geen loader nodig.<BR>tevinden bij de pool of duck wink.gif" border="0

Geplaatst:

ik zal het allemaal even proberen als het lukt oja ik heb de vp20 programmer.

Geplaatst:

Hoi,<BR>Ik krijg dezelfde foutmelding als ik ds9 files probeer te schrijven met chipcat.<BR>Oja, ik werk met een mastercrd.<BR>Krijg trouwens met geen enkel ander programma die ds9 files werkend op een piccard II

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Axelerator:<BR><STRONG>Hoi,<BR>Ik krijg dezelfde foutmelding als ik ds9 files probeer te schrijven met chipcat.<BR>Oja, ik werk met een mastercrd.<BR>Krijg trouwens met geen enkel ander programma die ds9 files werkend op een piccard II</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Met ***geen-reclame*** moet dat lukken, wel even Eeprom rechtsonder in ***geen-reclame*** aanvinken !<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Het ligt een beetje er aan welke pic er op je kaart zit maar met de vp20 programmeer je de 628 pic met icprog,eerst een loader laden in de jdm stand dan de eeprom 24c64 in de phoenixstand,in ic prog even smartcard(phoenix ) aanvinken,en daarna programmeer je in de jdm stand met icprog de pic weermet het pic file.Voor de 876 programmeer je de pic met icprog met het pic file,daar heb je geen apart loaderfile voor nodig en de 24c64 doe je met picbined 1.34 in de phoenixstand en dan kies je voor 502c64 alcam,en soms moet je even smartmouse aanvinken en let op de mhz snelheid wordt bepaalt met de buadrate,voor 6mhz is de baudrate 9600,voor 3,5 mhz is die lager,dit geldt alleen voor het programma picbined,veel succes.En ook even kijken of alles bij parity goedstaat en de compoort goed aangegeven staat in picbined.

Geplaatst:

De ds files moeten volgens de kenners ook met mastera 2 met chipcat op een piccard 2<BR>te schrijven zijn , de file van marrad 16f876 / 24lc64 is speciaal daarvoor<BR>geschreven .<BR>ikzelf heb het ook zo willen proberen maar krijg net als andere forumleden ook loader error.<BR>wat is de volgorde van proggen met mastera ikzelf heb al verschillende opties geprobeerd.<P>satkees

Geplaatst:

Ps ik lees net een faq over deze zaak op dit board ga dit ook eens uitproberen.<P>satkees

Geplaatst:

Tja MaRRad, volledig eens als het direct werkt leer je er weinig van...moet echter wel leuk blijven. Ik heb de DS9 al geprobeerd met ICprog en ***geen-reclame*** 1.7 , echter de Eeprom is niet benaderbaar.....<P>Ik gebruik een VP20 is dit dan toch anders en moeilijker dan met een MasterCRD... <P>Tips voor de oplossing worden gewaardeerd (de oplossing zelf nog meer trouwens.

Geplaatst:

2prog werkt perfect. Maar dan moet je wel een multiprog hebben. Dan kun je de hele kaart met een druk op de knop programmeren.

Geplaatst:

***geen-reclame***!!Progt deze filekes zonder problemen. wink.gif" border="0wink.gif" border="0 <BR>Bij Duckie te vinden<P>Maar ja het is geen fun als het dadelijk werkt hé.<BR>MaRRaD<BR> wink.gif" border="0<p>[ 08-09-2001: Message edited by: MaRRaD ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.