Gast Geplaatst: 7 september 2001 Geplaatst: 7 september 2001 kan je voor een hummie 5400 ook de 3/1 op een pic2 kaartje krijgen of moet het op een fun2 kaartje?
Gast Geplaatst: 7 september 2001 Geplaatst: 7 september 2001 Dan moet je ds9 files gebruiken als je op een pic2card gaat proggen.
Gast Geplaatst: 8 september 2001 Geplaatst: 8 september 2001 MaRRad ik heb je ds9 files opgehaald bij de eend werkt opzich perfect alleen heb ik bij de palco netten 10sec beeld en dan is hij op zwart met uitzondering van de ondertiteling.<BR>ik gebruik een picII en icprog1.04.<BR>waar ligt dit aan><P>B.V.D M EN M
Gast Geplaatst: 8 september 2001 Geplaatst: 8 september 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by m en m:<BR><STRONG>MaRRad ik heb je ds9 files opgehaald bij de eend werkt opzich perfect alleen heb ik bij de palco netten 10sec beeld en dan is hij op zwart met uitzondering van de ondertiteling.<BR>ik gebruik een picII en icprog1.04.<BR>waar ligt dit aan><P>B.V.D M EN M </STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik weet het,heb het ook zojuist getest.Als je de ondertiteling afzet geen problemen.<BR>Ik weet ook niet waar dit aan kan liggen.<BR>Ik ga nog ff verder klooien ..<BR>Greetzzz<BR>MaRRaD
Aanbevolen berichten